Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Чому велосипед краще автомобіля

Re: Чому велосипед краще автомобіля

Якщо мова про електровелосипед, то не треба. Принаймні зараз. При умові що паспортна потужність електромотора не перевищує 3 кВт. Може маєте інші дані?
В Польщі та інших країнах можливо інші правила.

ого,так з мотором 1,2квт до 50 км\год можна розігнати
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Ніхєра собі. Голандія, Данія, всі інші сандинавські країни. Там реально масово.

Про Францію:
http://avk.org.ua/2017/09/skilky-koshtuje-veloinfrastruktura-i-hto-za-neji-platyt-frantsiya-i-belhiya/
Завважте, 3 відсотки. Трохи більше, ніж у нас (2,2). І чогось їм то не заважає розвиватись в цьому напрямку.

Бельгія:
За Австрію мені знайомий розказував, що там у деяких горбистих районах така велоінфраструктура, шо огого, і дофіга роверами їздять.

Ви зрозумійте, я не топлю за те, щоб всі перелізли на ровери, зі зрозумілих причин того не станеться ніколи. Але перевести до 20 відсотків трафіку - цілком реально. як показує досвід інших країн. А це дуже значна частина.

Ну і нагадаю, що наразі у Львові, принаймні, відсоток трафіку велосипедами всього в 10 разів менший, ніж автомобілями. І постійно зростає.

І дуже дивно чути про бздури типу того, що не більше 120 днів у році можна їздити нормально. Взагалі, і зимою можна було б для більшості, якби чистили дороги нормально. А так, поки що зимою тільки маніяки їздять)
Прочитал я про планы развития велосипедного движения в процентах, и живо вспомнил Госплан с его процентами жиров в масле, пятилеткой за три года, и выполнение квартального плана на 101% ;) очень похоже, правда?
я понимаю, что леваки навязывают европейцам социализм, и пропаганда езды на велосипедах - часть этого плана ;) Сначала для построения социализма выбрали страну которую никому не жалко, и там ничего хорошего не получилось, а теперь выбрали Европу, которую всем жалко :( и закончится всё это печально, и, боюсь, ещё при нашей жизни :)
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

ого,так з мотором 1,2квт до 50 км\год можна розігнати
Щоб розігнати потрібна потужна батарейка та контролер. Вага та ціна. І от ту важку махину немає де зберігати зазвичай.
Або при менших мас-габаритних показниках запас моторного ходу буде малий.

Останнє редагування: 10 червня 2018 13:59:10 від com1
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Прочитал я про планы развития велосипедного движения в процентах, и живо вспомнил Госплан с его процентами жиров в масле, пятилеткой за три года, и выполнение квартального плана на 101% ;) очень похоже, правда?
я понимаю, что леваки навязывают европейцам социализм, и пропаганда езды на велосипедах - часть этого плана ;) Сначала для построения социализма выбрали страну которую никому не жалко, и там ничего хорошего не получилось, а теперь выбрали Европу, которую всем жалко :( и закончится всё это печально, и, боюсь, ещё при нашей жизни :)
Ліваків не люблю. Роверна інфраструктура вигідна всім, бо економить місце на дорозі, ну і там ще всякі штуки.
В європі багато лаж, але в плані інфраструктурному в них все ок і нема чого узагальнювати.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Як велосипед змінює міста? 12 відповідей українських ЗМІ
http://velotransport.info/?p=6816
В статті посилання на інші статті. Є що почитати.

   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

нєнє,  я цілком це діло відчуваю у всіх. От подумайте логічно - проїхавшист у маршрутці,  забитій людьми,  будете менше пахнути?) сумнівно. Так само,  як і пішки.

Серйозно,  для мене це самого стало откровенням,  коли почав активно їздити - воно набагато менше напрягу приносить,  ніж здається,  проїхатись по місту,  це взагалі раз плюнути,  і от в ці дні я на ровері потію менше, ніж коли будь яким іншим способом добираюсь. Очевидно,  тут два фактори - постійне охолодження шляхом обвівання, ну і набагато вищий ккд, ніж при ходьбі,  наприклад.

Я сам дуже здивувався,  коли то відмітив. Думав,  що буду потіти постійно. Тому це дійсно неочевидна штука,  по собі знаю.
Той чувак,  можливо,  їздив на галімому ровері з напрягами. Або просто схильний до того діла.

Нє, лісапєт в нього був крутий - дискові гальма, модні перекидки і т.д.  Я в тому не шарю, але він радо ділився інфою. Привітний такий хлоп,  я з ним часто трендів на вулиці. Теж казав, що іздити не важко.
Але я собі то погано уявляю - іздити на роботу лісапєтом, і потім сидіти десь у великому офісі, трохи підштинюючи.
Щоби ти не казав, навіть шкарпетки просмердяться, поки доідеш.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Гугл знайшов відповідь. А ви як вважаєте?
http://www.veloonline.com/articles.shtml?id=120
Треба мати велосипед, мотоцикл ы три авто рызноъ ватажопыдёмносты.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Нє, лісапєт в нього був крутий - дискові гальма, модні перекидки і т.д.  Я в тому не шарю, але він радо ділився інфою. Привітний такий хлоп,  я з ним часто трендів на вулиці. Теж казав, що іздити не важко.
Але я собі то погано уявляю - іздити на роботу лісапєтом, і потім сидіти десь у великому офісі, трохи підштинюючи.
Щоби ти не казав, навіть шкарпетки просмердяться, поки доідеш.
так я ж кажу,  я з такими мав справу купу разів,  коли не мав ровера,  і ніколи не помічав. Ну тобто штиняло від тих,  від кого і без ровера. Я от зараз на вулиці пішки,  то потію більше,  ніж якби на ровері їхав.

Он в айті компаніях вагон людей так їздить,  і все ок. А там далеко не всі немиті фріки,  як хтось може подумати)
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Люблю мотори і багато коней. в Украіні був в активістах бмвклубу.
;)
На чому їздив?
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

електробайк то вже повноцінний транспорт, як мопед
Тому маєш здавати на А1
Інша справа, що в нас ніхто не ганя за таке, так в нас й за скутери не ганяли, а потім таки стали вимагати реєстрацію та права
якщо на ровері мотор потужністю до  250вт і обмеження швидкості до 40км/год вимоги такі як і для ровера на педалях:

Світло на перед і ззаду стопи
Шолом на голову
Не мати більше 1,5промілє алкоголю в крові
Рухатися при наявності велодоріжок по ним при відсутностні в загальному потоці крім автомагістралей зрозуміло дотримуючись правил.
Не іздити по тротуарам.
Якщо немає велодоріжок на перехрестяхпо пішоходному переходу рухатися напішо.
Показувати руками зміну руху при маневруванні.
Подавати звуковий сигнал завчасно при перешкоді особливо на спільних доріжках для вело і пішоходів.

Щодо прав то є знайомі які права водія в очі не бачили але коистують ровери. Також електричні. Австрійці.

До речі потужніших роверів на 400вт з обмеженням 60км що ближче до скутера в Австріі не продають певно ізза попиту. Потрібна категорія а1.


   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

;)
На чому їздив?
Одна із перших пятірок в Києві в далекому 1995. В 34кузові 3,5 літра S38.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Якщо мова про електровелосипед, то не треба. Принаймні зараз. При умові що паспортна потужність електромотора не перевищує 3 кВт. Може маєте інші дані?
В Польщі та інших країнах можливо інші правила.

Електровелосипед - це все таки деякі додаткові проблеми. На вулиці надовго не залишиш, бо вкрадуть. Потрібно заряджати батарею. Більша вага та вартість.
Байк на педалях має вагу 19кг.
З мотором 17кг (більше алюмінію) батарея на 14000мАм (чи в чому там рахується) має вагу 9кг. Тобто разом 26.
В районі де я живу ровери не завжди закривають на паркінгах. В Відні є райони де потрібно важати особливо якщо апарат за 500+. Закривати по любому навіть на короткий час.

За відчуттями електробайк гарна річ інколи забуваєш крутити і ідеш як на скутері. Але з перевагою що юзаєш велодоріжки де скутер зрозуміло що не іздить.
Самий кайф то на затяжних підйомах. Брав в Альпи і виіхав на одній зарядці на Шніберг а там перепад з 500 до 2050метрів над рівнем моря. І це рама звичайного треккера не маунтбайка.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Одна із перших пятірок в Києві в далекому 1995. В 34кузові 3,5 літра S38.
(tu)
340кс?
Воно і зараз більшу половину "спарцівних" хетчбеків порве -  як тузік грєлку.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

(tu)
340кс?
Воно і зараз більшу половину "спарцівних" хетчбеків порве -  як тузік грєлку.
Апарат достойний у всіх змістах правда з часом я рухався по моторам донизу м30 потім м52 в 2,5літра :( а потім сором кемрі 2,4. Тепер мерс 2,2. Маю надію що нижче вже не впаду.бо то встид іздити на тачці менше 2літрів. То вже точно як австрієць. Нах..
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Поки що тільки ініціатива?


У Нідерландах хочуть доплачувати людям, які їздять на роботу велосипедом
П'ятниця, 15 червня 2018, 15:02

Нідерландський уряд виступив з ініціативою доплачувати працівникам, які, дістаючись на роботу, використовують велосипеди.

Таким чином Нідерланди хочуть побороти збільшення заторів на дорогах, повідомляє AFP.

"Пересідаймо із наших автомобілів на наші велосипеди", - заявила цього тижня заступниця міністра інфраструктури Нідерландів Стінте ван Вельдховен, оголошуючи про нові заходи, які б спонукали людей використовувати велосипеди замість автомобілів.

Міністерство прагне, щоб додаткові 200 тисяч осіб змінили авто на двоколісні та "накрутили" додаткові три мільярди кілометрів.

Однією з новаторських ідей є компенсувати співробітникам можливість їздити на роботу велосипедом – виплачувати по 19 євроцентів за кілометр на велосипеді з дому і назад.

Ван Вельдховен обговорить цю пропозицію та інші способи заохочення використання велосипедів за допомогою фінансових винагород, таких як субсидії на покупку велосипедів, "з великими національними роботодавцями та малими і середніми підприємствами", - йдеться у пресс-релізі міністерства.

У Нідерландах із населенням 17 мільйонів осіб сьогодні нараховується понад 22 мільйони велосипедів. У країні також є належна інфраструктура з десятками тисяч велосипедних доріжок.


https://www.eurointegration.com.ua/news/2018/06/15/7083179/

А якщо пішки ходити? То не доплачуватимуть?
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Мені цікаво,  яким чином це буде адмініструватись. Наприклад,  рокер в багажник,  машиною,  її на стоянку,  і останні пару кварталів ровером - а бабло брати за всю поїздку) ну і взагалі,  це треба  тоді трекати якось маршрут і перевіряти його
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

27 Если автомобилист едет на природу по проселочной ухабистой дороге, то это есть пытка. Если там же едет велосипедист, то это для него по кайфу. Автомобилист, а пуще всего — его пасажиры безвольно трясутся на сиденьях, дышат выхлопными газами, глохнут от треска мотора и парятся в душной железной коробке. Hаконец они приезжают на загаженную полянку, где уже стоят два автомобиля и три компании. Автомобилист и его пассажиры вылезают из машины с головной болью от шума и духоты, с ломотой в костях от тряски, геморроем от пассивного сидения и жутко уставшие неизвестно от чего. Они падают на затоптанную травку под ближайшей березой и пытаются отдыхать, но трудно отдохнуть от малоподвижности. Слева от них гремит радио, справа визжат детишки, впереди распевает пьяный хор. А мимо них проносятся крепкие и бодрые велосипедисты, которые проедут туда, куда не доберется автомобиль, и упадут на зеленом бережку тихого красивого озера, и отдохнуть на всю катушку, потому что на всю катушку устали.

Йессс!!!  :super:  :D
ну низнаю
играет радио релакс из динамиков BOSE. тихо шуршит климат. пневматика глотает неровности.

в багажнике в холодильнике тихо плещется дабл амбри в пятилитровом алюминиевом конистре.
пассажиры глазеют по сторонам и комментируют потных, охуевших от выхлопных газов и ям велосипидоров.  :shuffle:
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Треба мати велосипед, мотоцикл ы три авто рызноъ ватажопыдёмносты.

Воот.

Вот именно таке   я и  исповедую))
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

А еще лучче- 

                             ЛОШАДКИ!!
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Воот.

Вот именно таке   я и  исповедую))
велосипеды чето сильно подорожали.
штука баксов эт перебор на мой вгляд.
а китаец мой за 5 лет рассыпался.
вилка не работает. все люфтит, сидуха прокручивается.
короче я забил.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

велосипеды чето сильно подорожали.
штука баксов эт перебор на мой вгляд.
а китаец мой за 5 лет рассыпался.
вилка не работает. все люфтит, сидуха прокручивается.
короче я забил.
если прохая погода или плохое настроение я на китайском плохом велике еду утром вигуливать зверей.

  Есть неплохой китайский велек,  иногда  катаюсь.  Но 50 км до города с инструментами, детьми, бумагами,  женой,  и другим шмурдяком ехать не охота.

  Ведь вечером обратно.


По лесньім делам у 125кубового ендурика из конкурентов только конь.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Тепер мерс 2,2
Я по роботі їздю часто на GLK2.2 офігеннтй мотор і авто.
Навіть після мого м30в35.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія