Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Генеральный директор Tesla Motors Элон Маск рассказал о трех обновлениях для автомобиля Model S. Об этом сообщает портал Fortune.

Маск рассказал, что новое обновление седана позволит значительно увеличить скорость разгона: модель сможет разогнаться с нуля до 96,5 км/ч за 2,8 с, что на 20% быстрее прежнего показателя.

Кроме того, электромобиль получит повышенный запас хода: за доплату $3 тыс. покупатели смогут получить дополнительный комплекс батарей на 90 кВтч. Так, один из самых мощных электрокаров с помощью дополнительных батарей сможет пройти путь 480 км без остановок на подзарядку.

Кроме того, глава Tesla Motors объявил, что Model S 70D будет доступна по сниженной цене — $70 тыс.
   
та то все фігня!

Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!
   
а чтобы не ждать подзарядки, у них есть обмен аккомуляторов?
   
Наступне оновлення - це аеродинамічний причеп батарейками
   
а чтобы не ждать подзарядки, у них есть обмен аккомуляторов?

Был проект и тестовая эксплуатация. Но его закрыли по причине... по причине того, что сервис не пользовался спросом. как выяснилось американцы более тяготеют к варианту с подзарядкой.
   
та то все фігня!

Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!

Це питання до Сколково. Без них ніяк неможливо.
   
90квтч!  B-) Маск молоца, постійний розвиток.

Щодо "обмєна акумов". Це практично неможливо в реальних умовах, тому шо в кожної моделі свій акум, в кожної машини своя зношеність акума, і просто сам акум важить пів тони, і розташований не дуже зручно для такого свопу.
   
Це питання до Сколково. Без них ніяк неможливо.

Вони зайняті, фанерну голову робота запускають у масове виробництво
   
Был проект и тестовая эксплуатация. Но его закрыли по причине... по причине того, что сервис не пользовался спросом. как выяснилось американцы более тяготеют к варианту с подзарядкой.

ну если никуда не спешить...то  пара-тройка часов не время :)
   
ну если никуда не спешить...то  пара-тройка часов не время :)
На данний момент часу - 20 хвилин зарядка до 80%.
І плюс до того, шо акуми і швидкість зарядки постійно прогресують.
   
ну если никуда не спешить...то  пара-тройка часов не время :)

а у них эти машины не юзаются на дальние расстояния. не тот класс. да и.. есть самолеты и аренда машин, чего 2 тысячи км напрягаться.
   
Між іншим, китайський ринок електокарів в червні обійшов за обсягами американський.

http://ev-sales.blogspot.com/2015/07/china-june-2015.html

Останнє редагування: 18 липня 2015 15:39:56 від rapid trident
   
На данний момент часу - 20 хвилин зарядка до 80%.
І плюс до того, шо акуми і швидкість зарядки постійно прогресують.

это прогресс (tu)
   
Між іншим, китайський ринок електокарів в червні обійшов за обсягами американський
Ну там інші "електрокари" :)
Так, тарахтєлочки з трьома колесами на 50км пробігу :)
А у амерів тесла  (tu)
   
Ну там інші "електрокари" :)
Так, тарахтєлочки з трьома колесами на 50км пробігу :)
А у амерів тесла  (tu)

BYD Qin

$35000

Ця модель вже найближчим часом буде світовим лідером серед електрокарів (це власне гібрид з 70км пробігу на електриці)
   
BYD Qin
$35000

Ця модель вже найближчим часом буде світовим лідером серед електрокарів (це власне гібрид з 70км пробігу на електриці)
Гібрид не можна називати електрокаром.

Це як вінт з куцим вбудованим ссд кешем вважати ССД.
   
последние обновления

----

прикольно....  но многие теперь называют автомобили Tesla - айфонами на колесах.
   
Гібрид не можна називати електрокаром.

Це як вінт з куцим вбудованим ссд кешем вважати ССД.

Можна і потрібно, оскільки десь 80% пробігу відбувається саме на електричному приводі.
   
Можна і потрібно, оскільки десь 80% пробігу відбувається саме на електричному приводі.
Гібрид він тому так і називається що це суміш двох видів. Перехідна модель. Тому він і не відноситься ні до ДВС ні до електро. А хто скіки проїде на акумі там не відомо. Якшо я не буду використовувати акум в тій моделі, то для мене це шо? ДВС чи електро?
   
та то все фігня!

Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!
Про нанотехнології не факт. Вже 2 великих автовиробники (БМВ і якийсь японець) зробили стратегічну ставку на водневі паливні елементи.
   
Подожду автомобиль на солнечных батареях.
   
Про нанотехнології не факт. Вже 2 великих автовиробники (БМВ і якийсь японець) зробили стратегічну ставку на водневі паливні елементи.
Бімер не робив ставку на водень. Вони хотіли випустити модель, але далі концепту справа не пішла, заглохло. А електро випускають, і гібріди.
А тойота да, випустила, дорогу(в зрівнянні з теслою) важку модель.
Нмд це поганий приклад конкуренції, розпорошування сил на нові дослідження, інфраструктуру і ті. Єдина перевага водню над акумами це швидкість зарядки, але прогрес йде, а якшо виробники не будуть розпорошувати зусилля, то результат, на кшталт супер-кондерів чи ще якоісь фігні можна буде досягти набагато швидше.
   
Бімер не робив ставку на водень. Вони хотіли випустити модель, але далі концепту справа не пішла, заглохло. А електро випускають, і гібріди.
А тойота да, випустила, дорогу(в зрівнянні з теслою) важку модель.
Нмд це поганий приклад конкуренції, розпорошування сил на нові дослідження, інфраструктуру і ті. Єдина перевага водню над акумами це швидкість зарядки, але прогрес йде, а якшо виробники не будуть розпорошувати зусилля, то результат, на кшталт супер-кондерів чи ще якоісь фігні можна буде досягти набагато швидше.
"BMW Hydrogen Fuel-Cell Prototypes Now Testing, Production "Sometime After 2020""

Jul 7, 2015

http://www.greencarreports.com/news/1098965_bmw-hydrogen-fuel-cell-prototypes-now-testing-production-sometime-after-2020

"The hydrogen-powered BMW featured high-pressure tanks down the spine of the car between the front and rear axles, a battery pack slightly larger than 1 kilowatt-hour, the fuel-cell stack itself, and an electric motor rated at 180 kilowatts (242 horsepower).

That powertrain provided a range of 500 km (310 miles), the company said, although those figures were based on the European test cycle."
   
от коли з"являться батареї, від яких ноутбук з однієї зарядки буде місяць працювати - от тоді напишіть мені про електрокари.
   
от коли з"являться батареї, від яких ноутбук з однієї зарядки буде місяць працювати - от тоді напишіть мені про електрокари.

Накуа?
Коли ноути стали працювати 8+ годин вони витіснили десктопи
   
Кстати, сейчас  полным ходом кипит работа над седьмой версией программного обеспечения седана, которая внесет функцию частичного автопилота. Основная проблема, с которой столкнулись разработчики — это распознание выцветших знаков и стершейся дорожной разметки. Тем не менее, не смотря на непревиденные сложности, бета релиз седьмой версии ПО будет готов в ближайшие 2-3 недели. http://teslauto.ru/itogi-prezentatsii-tesla-motors/#more-8961


Шутливый видеоролик: Tesla на автопилоте удирает от полиции от штрафа за парковку.



https://youtu.be/RWrde2-ld1s
   
fuel-cell

В Брітіш Коламбіа вже перепробували автобуси на "hydrogen fuel cell". Реальні автобуси перебували в експлуатації. Тобто це вже не прототип. Обіцяли нев’їбенне зелене майбутнє. Купу грошей платників податків вбухали в пілотний проект.
Як результат, зараз ці "зелені автобуси" розпродають або переробляють на дизель.

   
"BMW Hydrogen Fuel-Cell Prototypes Now Testing, Production "Sometime After 2020""

Jul 7, 2015

http://www.greencarreports.com/news/1098965_bmw-hydrogen-fuel-cell-prototypes-now-testing-production-sometime-after-2020

"The hydrogen-powered BMW featured high-pressure tanks down the spine of the car between the front and rear axles, a battery pack slightly larger than 1 kilowatt-hour, the fuel-cell stack itself, and an electric motor rated at 180 kilowatts (242 horsepower).

That powertrain provided a range of 500 km (310 miles), the company said, although those figures were based on the European test cycle."
Ну правильно, ви підтвердили те шо я написав. Прототип. Вийде "колись після 2020:gigi: або не вийде. або в 2050 наприклад, цеж також "десь після 2020" ;)
   
В Брітіш Коламбіа вже перепробували автобуси на "hydrogen fuel cell". Реальні автобуси перебували в експлуатації. Тобто це вже не прототип. Обіцяли нев’їбенне зелене майбутнє. Купу грошей платників податків вбухали в пілотний проект.
Як результат, зараз ці "зелені автобуси" розпродають або переробляють на дизель.
Ікзеклі. Нмд водень це просто для тих хто не може уявити машину шоб в неї не заливати пальне а заряжати. Така собі звичка, фобія навіть можливо.

Ви ж не кажете, хай випускають мобіли на бензині :)
Так і до електро всі з часом звикнуть, просто треба буде трішки зсунути свою парадигму користування авто.
   
Генеральный директор Tesla Motors Элон Маск рассказал о трех обновлениях для автомобиля Model S. Об этом сообщает портал Fortune.

Маск рассказал, что новое обновление седана позволит значительно увеличить скорость разгона: модель сможет разогнаться с нуля до 96,5 км/ч за 2,8 с, что на 20% быстрее прежнего показателя.

Кроме того, электромобиль получит повышенный запас хода: за доплату $3 тыс. покупатели смогут получить дополнительный комплекс батарей на 90 кВтч. Так, один из самых мощных электрокаров с помощью дополнительных батарей сможет пройти путь 480 км без остановок на подзарядку.

Кроме того, глава Tesla Motors объявил, что Model S 70D будет доступна по сниженной цене — $70 тыс.

А кто, пардон, будет платить за утилизацию использованных аккумуляторов, нам не сообщают? И как-то деликатно опускается прискорбный факт, что если внести стоимость утилизации аккумуляторов после Приуса, где их рецурц несравнимо дольше, то стоимость Приуса возрастает на 2-3 штуки.
   
Ікзеклі. Нмд водень це просто для тих хто не може уявити машину шоб в неї не заливати пальне а заряжати. Така собі звичка, фобія навіть можливо.

Ви ж не кажете, хай випускають мобіли на бензині :)
Так і до електро всі з часом звикнуть, просто треба буде трішки зсунути свою парадигму користування авто.
Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.

Є різниця?
   
Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.

Є різниця?

Опасное занятие.
   
Опасное занятие.
Є таке. Але німцям я вірю. ;)
   
Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.

Є різниця?
Цікаві у вас цифри. Тіки от нєувязочка. Вага акума 500 кг а не тонна, зарядка 20 хвилин а не кілька годин. Так шо вже збрехавши.
Далі, від ваги акума/бака нічого не залежить, а зарядка це справа техніки, зараз 20 хвилин, зможуть запихувать вдвічи швидше стане 10, потім придумають реалізацію супер-кондерів - стане 15сек.

А вас не бентежить те, що для свого прототипу БМВ возить слідом за ним вантажівку з воднем, бо тупо нема де заправить за оті 15 сек?  :gigi:
   
последние обновления

----

прикольно....  но многие теперь называют автомобили Tesla - айфонами на колесах.

я, мабуть, колись накладу на себе руки- бо стало нестерпно бачити таку кількість мемів, які колись породила моя уява
   
Цікаві у вас цифри. Тіки от нєувязочка. Вага акума 500 кг а не тонна, зарядка 20 хвилин а не кілька годин. Так шо вже збрехавши.
Не чіпляйтесь до дрібниць, бо й я можу: не 500, а 600 кг і 20 хвилин - то не повна зарядка. А написав я тону бо з батареєю у 600 кг Тесла не проїде стільки, скільки той БМВ на водні. Треба ж якось привести їх до одного знаменника.
Цитувати
Далі, від ваги акума/бака нічого не залежить, а зарядка це справа техніки, зараз 20 хвилин, зможуть запихувать вдвічи швидше стане 10, потім придумають реалізацію супер-кондерів - стане 15сек.
Не несіть юхню. Чим більша вага, тим більше витрата палива і тим гірша маневреність. Також при аварії удар буде сильнішим. Вага - це одна з найважливіших характеристик авта.
Цитувати
А вас не бентежить те, що для свого прототипу БМВ возить слідом за ним вантажівку з воднем, бо тупо нема де заправить за оті 15 сек?  :gigi:
Ні, не бентежить. Бо ще два роки тому те саме казали про електрику. Звідки узятися водневим заправкам, коли нема чого заправляти?

Останнє редагування: 18 липня 2015 18:27:14 від boojum
   
Не чіпляйтесь до дрібниць, бо й я можу: не 500, а 600 кг і 20 хвилин - то не повна зарядка. А написав я тону бо з батареєю у 600 кг Тесла не проїде стільки, скільки той БМВ на водні. Треба ж якось привести їх до одного знаменника.
Не несіть юхню. Чим більша вага, тим більше витрата палива і тим гірша маневреність. Також при аварії удар буде сильнішим. Вага - це одна з найважливіших характеристик авта.
Ні, не бентежить. Бо ще два роки тому те саме казали про електрику. Звідки узятися водневим заправкам, коли нема чого заправляти?
З вами все зрозуміло. Нецікаво далі дискутувати.
Скажу тіки, шо електрика є скрізь, де є люди, а водень хіба шо в бомбах.

ЗІ. І про важчий удар при аварії то мощно ви зарядили, враховуючи шо тесла взяла всі найвищі бали в краш тестах.   :gigi:  І маневреність в неї чудова за рахунок низької посадки батарей.

Останнє редагування: 18 липня 2015 18:31:59 від NUNU
   
З вами все зрозуміло. Нецікаво далі дискутувати.
Скажу тіки, шо електрика є скрізь, де є люди, а водень хіба шо в бомбах.

ЗІ. І про важчий удар при аварії то мощно ви зарядили, враховуючи шо тесла взяла всі найвищі бали в краш тестах.   :gigi:  І маневреність в неї чудова за рахунок низької посадки батарей.
Алаверди. Коли людина не розуміє, що всю свою масу авто возить із собою
і що 3/4 атомів у Всесвіті - це водень (на Землі - це 2/3 води) - про що можна дискутувати?


   
https://www.facebook.com/notes/андрій-худо/подорож-зі-львова-до-кракова-на-одному-заряді-тesla-або-записки-електроентузіаст/1026683280675053?pnref=story
Подорож зі Львова до Кракова на одному заряді Тesla або записки електроентузіаста :)
12 липня 2015 р. о 22:50
   
То хуйня, самое странное то, что в Украине автомобили Тесла растомаживают, как с трехлитровым бензиновым двигателем, а постановка на учет в МРЕВ, плата взымается не кубиков, а киловатт

Ебнутая страна
   
 
Повна версія