Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ФЗВ: Мотоцикл

Re: ФЗВ: Мотоцикл

коли хтось у когось питає дозволу він підсвідомо демонструє інфантильність і неупевненість в своїх діях
доросла людина не питає дозволу, а інформує якщо вважає за необхідне
але вона в такому разі бере на себе і відповідальність за всі наслідки свого рішення
інакше виникає знайома ситуація- це все винуваті вони, вона, він, якби не вони, вона, він я б не сидів в тюрмі або не сидів у колясці
а той хто дає-не дозвіл дорослій людині продовжує інфантильний період своєї дитини чи партнера, і рано чи пізно постане перед муками сумління і обвинуваченнями
якщо рішення суттєво змінює умови життя близьких людей- то інша справа, вони можуть поставити свої умови, аж до вето, тоді тверде, хоч мождиво і егоїстичне- пабо мацасикл, або я, наприклад коли моцика хоче молодий батько і питає дозволу молодої мами
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

коли хтось у когось питає дозволу він підсвідомо демонструє інфантильність і неупевненість в своїх діях
доросла людина не питає дозволу, а інформує якщо вважає за необхідне
але вона в такому разі бере на себе і відповідальність за всі наслідки свого рішення

інакше виникає знайома ситуація- це все винуваті вони, вона, він, якби не вони, вона, він я б не сидів в тюрмі або не сидів у колясці
а той хто дає-не дозвіл дорослій людині продовжує інфантильний період своєї дитини чи партнера, і рано чи пізно постане перед муками сумління і обвинуваченнями
якщо рішення суттєво змінює умови життя близьких людей- то інша справа, вони можуть поставити свої умови, аж до вето, тоді тверде, хоч мождиво і егоїстичне- пабо мацасикл, або я, наприклад коли моцика хоче молодий батько і питає дозволу молодої мами
Абсолютно безглузде твердження.
Росія також не питала дозволу, коли забирала Крим і Донбас.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

:gigi: Крутий у тебе батя!

Так, він був спортсмен, до болі з презирством відносився.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Кароффка, тут тебе пишут мотоездуны, живые и здоровые. Но это одна из ментальных ошибок - систематическая ошибка выжившего. Заключается в том, что в реальном мире ты столкнешься только с живыми и бодрыми ездоками - ибо трупы погибших лежат в могилах и не могут с тобой общаться, серьезно пострадавшие и ребята в коме тоже не горят желанием учить тебя покупать ребенку суперзащиту и мот помедленнее.
Почитай статистику и поинтересуйся, какой процент севших за руль спортабайка живет дольше 5, 10лет, 20лет за рулем и еще раз подумай.
Да, в нашей стране большинству насрать на свое здоровье и жизнь, как и на жизни соседей по дороге, но цена ребенка, выращеного до 20 лет сейчас совсем не такая, как в годы СССР, где бабы еще нарожают и медицина бесплатна.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Чисто з безпеки - не рекомендую мотоцикл
Дуже небезпечна штука

Можна важко попасти
Набагато легше ніж на авто

Кароффка
Подаруй пацану стару машину
Якогось Жигуля чи Таврію
І механіком стане
І ціліший буде
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Подаруй пацану стару машину
Якогось Жигуля чи Таврію
(tu) Таврію. В утриманні дешевше мотоцикла вийде.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Чисто з безпеки - не рекомендую мотоцикл
Дуже небезпечна штука

Можна важко попасти
Набагато легше ніж на авто

Кароффка
Подаруй пацану стару машину
Якогось Жигуля чи Таврію
І механіком стане
І ціліший буде
(tu)
І на дівок часу не вистачатиме!  :laugh:
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

спорты вообще только для трека нужны..
хочет на спорте ездить - пусть на трек топает заниматься сразу

   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Шановна Karoffka - почитайте ще раз відповіді шановних Міккі Мастіфо та Sklm.
Треба розуміти, який стаж водієм авто в сина. Якщо немає - то спочатку авто. Так як він ПОВИНЕН вміти читати дорожню обстановку. Це збереже здоров'я. Потім вже мотоцикл. Спорт з самого початку - це понти (якщо не з інструктором на трек, тоді це дійсно спорт і потрібно). Хай походить по мотосалонам, хоч посидить на мотоциклах. Сидіти на спорті в позі "креветки" - це може не кожному сподобатись. А на картинках усі мотоциклі красиві.  :) . Хай спочатку бере ендуро  :) .
Ну і мотошкола та навчання самому - це взагалі не обговорюється.  Відео з Кейтом Кодом, Джеррі Палладіном, канал "Вшлеме" (включаючи розбор польотів з Гавом, УСІ випуски, їх там небагато, 28 здається, по 5-10 хвилин), уроки з Клінтом Смаутом. Гуглити "moto crashes" та різні відео з мотоаваріями.
Перший мотоцикл 125-250 кубів (в залежності від типу).
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Велосипед вже є? Який?
Бензину не треба, гаража теж.
Фізичні навантаження. Одні плюси.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Велосипед вже є? Який?Бензину не треба, гаража теж.Фізичні навантаження. Одні плюси.
(tu)
Це також, але знаю - зуд щодо мотоциклів не пропаде. Але хоть знає людина як двоколесних бачать на дорогах.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

ну шо тут у нас?
мамаша уже купила аппаратус вульгарис для проверки теории дарвина?
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Рамзан Духовноскреперов  - мотоцикл насправді дуже технологічна штука, вклад праці багатьох інженерів. "Апаратус вульгаріс" це не про мотоцикл. Але про це треба читати, цікавитись а не "десь чув і можу про це подискутувати" :).
Що цікаво - більше усього про мотоцикли як "несерйозну річ" відзиваються люди, які з ними вживу не стикалися. Сам таким був :). Для їзди на мотоциклі треба багато знати та вміти, ІМХО. І багато практикуватись. Гарно сказали хлопці з "Вшлеме" - відкрутити газ на повну можна навчити "кожну мавпу", а для відповідальної їзди на дорогах загального користування потрібно навчатися.
ІМХО, навчатися багато і старанно. Вибиратися на треки, вжитися на заняттях з мотоджимхани, читати та дивитись. І тоді, сезон за сезоном, буде формуватися мотоцикліст, що їздить.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

ну я так понял, ты сурйозный технологичный дарвинист

ок


   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

В мене сусід з сусіднього будинку, відомий на районі байкер ( в минулому), здається, 1971 року народження, їздив років з 16, тобто дуже досвідчений ( про нього казали, що народився на мотоциклі).
Так от, він оженився (нарешті) і вирішив покатати тещу, їхали додому святкувати весілля. Здається, в нього була Ямаха. Дружина їхала за ними. Біля станції швидкісного трамваю КПІ наїхав на гілку, яка там швидкість була, хз, але рештки обох збирали десь на відрізку більше 100 м... Це десь пару років тому сталося, всі видання писали.
Це я до того, що ніхто не застрахований, є набагато безпечніші види екстремального спорту
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

С повышением крутящего момента мотоцикла пропорционально должен работать и мозг. А так .... газульку чуток крутнул. а мысли на сто метров назад плэнтаются.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

ІМХО, навчатися багато і старанно. Вибиратися на треки, вжитися на заняттях з мотоджимхани, читати та дивитись. І тоді, сезон за сезоном, буде формуватися мотоцикліст, що їздить

так, обов"язково...
це дозволить відтермінувати похорони на дещо пізніший строк (tu)
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Я бы не разрешал ни при каком раскладе.Все таки это транспорт повышенной опасности
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

так, обов"язково... це дозволить відтермінувати похорони на дещо пізніший строк
(tu) Коли людина збирається жити вічно - це похвально.  :)
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

(tu) Коли людина збирається жити вічно - це похвально.  :)

по-вашому----краще в молодому віці на той світ ...
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

так, обов"язково...
це дозволить відтермінувати похорони на дещо пізніший строк (tu)
Золотые слова !
Супер-пупер обучение в супершколе навыкам суперезды    в тяжёлых условиях даст возможность погибнуть на пару лет позже, умудренным аксакалом, а не зелёным юнцом, мбугога.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

От жеш - в рік в Україні  розбивається в автомобілях близько 40 000 людей, але ж "мотоциклісти - самовбивці". Я сам донедавна так думав  :) . Але ж відсутність інформації, мракобісся замість обізнаності.
Трохи утрирую - багато людей при нагадуванні про мотоцикл згадують, як вони п'яні на Іжу чи Яві по селі ганяли. "Це ж небезпечно!". Зараз є мотоцикли з АБС, є з подушкою безпеки, є екіпування з подушками безпеки. Так, треба розуміти, що мотоцикл, як приводили у цій гілці статистику, у 30 разів небезпечніше за автомобіль (скоріше менше, але дійно небезпечніше). Що це НІ РАЗУ не автомобіль.   
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

От жеш - в рік в Україні  розбивається в автомобілях близько 40 000 людей, але ж "мотоциклісти - самовбивці". Я сам донедавна так думав  :) . Але ж відсутність інформації, мракобісся замість обізнаності.
Трохи утрирую - багато людей при нагадуванні про мотоцикл згадують, як вони п'яні на Іжу чи Яві по селі ганяли. "Це ж небезпечно!". Зараз є мотоцикли з АБС, є з подушкою безпеки, є екіпування з подушками безпеки. Так, треба розуміти, що мотоцикл, як приводили у цій гілці статистику, у 30 разів небезпечніше за автомобіль (скоріше менше, але дійно небезпечніше). Що це НІ РАЗУ не автомобіль.   
30 раз - это 30 раз. Грубо говоря на авто проездил 30 лет и убился - скажут "нормально, чё". И на мотоцикле 30:30=1год проездил и убился - точно так же нормально. Это - норма, статистика не врёт, в 30 раз опаснее.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Кurt - сперечатись не буду, набагато небезпечніше (не впевнений що в 30 раз, але у нас разів в 20 точно  :) ).
Особливість в тому, що у нас люди, на жаль, не вміють керувати певними видами транспорту та не хочуть навчатися. Тому й п'яними ламають і топлять катери, дуже мало людей літає на літаках, про мотоцикли у частини людей  думки - "та що там їхать, як на велосипеді" :)
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Син хоче купити мотоцикла.


Щоб було менше ризику,
то його треба віддати в якусь
мотоциклетну школу,
щоб навчився їздити, а не як усі.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Кurt - сперечатись не буду, набагато небезпечніше (не впевнений що в 30 раз, але у нас разів в 20 точно  :) ).
Особливість в тому, що у нас люди, на жаль, не вміють керувати певними видами транспорту та не хочуть навчатися. Тому й п'яними ламають і топлять катери, дуже мало людей літає на літаках, про мотоцикли у частини людей  думки - "та що там їхать, як на велосипеді" :)
29 раз - общемировая статистика 2008-2000какойтогод.
У нас, я думаю, хуже. Мало того, у нас (в Европе тоже,правда) не ведётся самая правильная статистика (как в Штатах), по километражу. Тоесть столько-то смертей водителей на миллион машино-километров, столько-то пешеходов. У нас какая-то бесполезная хрень в виде 20 трупов пешеходов в год на 100 тыс населения или 50000 автомобилей  - кому она интересна и о чем говорит ? О том, что добавить переходов нужно, чтоб мест давки пешеходов стало больше, или парк машин-подснежников увеличить, дабы уменьшить жертвы от автокатастроф ?
Ради справедливости, хочу заметить, что общая культура вождения и смертность на дорогах снизилась по сравнению с СССР, как ни странно.
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Рамзан Духовноскреперов  - мотоцикл насправді дуже технологічна штука, вклад праці багатьох інженерів. "Апаратус вульгаріс" це не про мотоцикл. Але про це треба читати, цікавитись а не "десь чув і можу про це подискутувати" :).
Що цікаво - більше усього про мотоцикли як "несерйозну річ" відзиваються люди, які з ними вживу не стикалися. Сам таким був :). Для їзди на мотоциклі треба багато знати та вміти, ІМХО. І багато практикуватись. Гарно сказали хлопці з "Вшлеме" - відкрутити газ на повну можна навчити "кожну мавпу", а для відповідальної їзди на дорогах загального користування потрібно навчатися.
ІМХО, навчатися багато і старанно. Вибиратися на треки, вжитися на заняттях з мотоджимхани, читати та дивитись. І тоді, сезон за сезоном, буде формуватися мотоцикліст, що їздить.

ученики в "вшлеме" перестали сцепление в повороте выжимать и катиться на полувыжатом сцеплении??
а то 70% оттуда выходящих почему то так делают...
в обычном повороте на шоссе, не в джимхане
просто п..ц какой-то

Останнє редагування: 4 січня 2019 17:56:16 від sklm
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

Sklm - а хто його знає? Я Гава з Ланкаррою тільки на Ютубі бачив. "Разбор польотов" непогана передача, ну і у Ланкарри цікаві відео, від юмористичних до невеликих роликів про ендуро.
А учні поворот зі щепленням вижатим проходять? :S
Я в іншу мотошколу ходив, але відзивів про "Вшлеме" не чув поганих (не цікавився іншими мотошколами). 
   
Re: ФЗВ: Мотоцикл

гав и ланкарра то одно.
а ученики вшлеме то другое. есть у них такое. их джимхане учат, а обычным поворотам нет ))
и потом начинается - в повороте выжатая сцепа...
   
 
Повна версія