Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Товариш розмитнив бляху. во як :)

Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

А як два працюючих, то кількість відпочинків за кордоном так зросте, що і працювати ніколи буде :D

І можна буде купити навіть дві нових ауді.  Один ніщєброд з ауді 1998 року то не показник взагалі.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Мудра людина.
Документи на А4 вже є.
Тепер її можна трішечки модернізувати.

Бо ціни на запчастини впали дуже сильно.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину  ? 
Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.


Брехня. Я читаю ФУП. Тут така висока у всіх платня.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.

ого,скільки в нас  прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени. :facepalm:
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Можу помилятися
Але якщо ти сам ввозив машину, то на розбірку в Україні - не варіант
прийдуть і спитають куди подів
і штраф влуплять
тому й вивозять закордон і там кидають
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Мудра людина.
Документи на А4 вже є.
Тепер її можна трішечки модернізувати.

Бо ціни на запчастини впали дуже сильно.

1.8 Т супер двигун  (tu)
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

ого,скільки в нас  прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени. :facepalm:
Так, глистів державних в нас до фіга та більше.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Можу помилятися
Але якщо ти сам ввозив машину, то на розбірку в Україні - не варіант
прийдуть і спитають куди подів
і штраф влуплять
тому й вивозять закордон і там кидають
Один ввозит в Украину и вьівозит в Молдавию/Бєларусь.
Другой везьот оттуда в Україну уже по другім документам/номєрам.
А бляхарь уже єздіт в Українє по документам/номерам от пєрвого ввоза.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Можу помилятися
Але якщо ти сам ввозив машину, то на розбірку в Україні - не варіант
прийдуть і спитають куди подів
і штраф влуплять
тому й вивозять закордон і там кидають


А заяву на угон ? ні ?
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

1.8 Т супер двигун  (tu)
Масло бере як, 1л/250-300км?  (tu)
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Дивуюсь , взагалі, такій темі на ФУПі. Тут тільки по опитуваннях мало хто менше 10 000 євро на місяць  отримує.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

А заяву на угон ? ні ?
Заяву від кого, від невідомої особи, яка не має жодного відношення до автомобіля?
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Жоден товариш не розмитнив.


Це щоб не бути голослівним.


У ПОЛТАВІ ЗА ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ «ПІЛЬГОВОГО ПЕРІОДУ» НЕ РОЗМИТНИЛИ ЖОДНОГО АВТОМОБІЛЯ НА ЄВРОНОМЕРАХ

https://poltava.to/news/49141/
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Це щоб не бути голослівним.


У ПОЛТАВІ ЗА ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ «ПІЛЬГОВОГО ПЕРІОДУ» НЕ РОЗМИТНИЛИ ЖОДНОГО АВТОМОБІЛЯ НА ЄВРОНОМЕРАХ

https://poltava.to/news/49141/

заплатять більше згодом
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

заплатять більше згодом

Заплатять. 31 березня,
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу

І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально

Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)

+1

и это та самая фигня которую не поменяли.
правда дело может быть в состоянии тачек тут, и там
по моей модели состояние тачек тут - обнять и плакать. знаю такое же про другие модели и бляхи. это к слову о "шроте"
там тоже есть шрот, но есть и лялечки. тут шрот все

Останнє редагування: 4 грудня 2018 14:34:58 від sklm
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Це ти про себе ?
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и  власти ааагромный привет
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и  власти ааагромный привет

А ти коли купував бляху не знав, що її колись потрібно буде розмитнювати?
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

А ти коли купував бляху не знав, що її колись потрібно буде розмитнювати?

знал.
но я не знал что власть такая тупая что и нам и себе жопу сделает
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)


2000р., 1200дол., мостиська
це прямо на кордоні забирати?
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Це ти про себе ?
Ні - за авто, котре може вийти з ладу у будь-який момент платити державі мито 2000євро - безглуздя. ІМХО
20 річне авто коштує стільки, скільки воно коштує там. Не більше і не менше. ІМХО
У нас може бути націнка 30, максимум 40% пенсам, на війну та дороги. А більше - обдираловка власного зубожілого народу. ІМХО
 Зубожілого, тому що, багаті не купують 20-річні авто. Багаті купують авто із салонів. ;)
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и  власти ааагромный привет

а за кого всі бляхарі будете голосувати, хто предстваляє ваші бляхарські інтереси? 
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

по моей бляхе суммарная стоимость после растаможки приблизительно на штуку меньше местного рынка
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

а за кого всі бляхарі будете голосувати, хто предстваляє ваші бляхарські інтереси? 

я буду за педра, потому  что больше не за кого, и война
за кого бляхари не знаю.
педро и власть большие долбоебы и в очередной раз продмеонстрировали долбоебизм и жлобство - хоть я и буду за него голосовать
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

власть нагнула всех манюпасов из за авто дилеров и бабла
при текущих акцизах стоимость бу автивок похоже практически не меняется
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

знал.
но я не знал что власть такая тупая что и нам и себе жопу сделает

Чому ти вважаєш владу тупою? Українські правила розмитнення нічим кардинально не відрізняються від правил розмитнення в сусідніх державах.
І проблема не в правилах розмитнення вживаних машин, а в недостатньому обсязі продажу нових і майже нових.
Нормальний термін кксплуатації сучасного авто до 15 років. Тобто в Україні, щоб було як в Європі, має продаватися щороку 500-700 тисяч машин.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

я буду за педра, потому  что больше не за кого, и война
за кого бляхари не знаю.
педро и власть большие долбоебы и в очередной раз продмеонстрировали долбоебизм и жлобство - хоть я и буду за него голосовать

я теж,ймовірно , за петра буду -- бо він зміг(?) порушників дотримуватися закону
примусив жлобів зрозуміти,нарешті -що закон понад все [ua]
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

похоже один из вариантов найти авто подешевле - это взять авто после легкого дтп,
есть знакомый который так автивку взял 5 летку, евро 5, ситроен малолитражку за 2000 евро
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Чому ти вважаєш владу тупою? Українські правила розмитнення нічим кардинально не відрізняються від правил розмитнення в сусідніх державах.
І проблема не в правилах розмитнення вживаних машин, а в недостатньому обсязі продажу нових і майже нових.
Нормальний термін кксплуатації сучасного авто до 15 років. Тобто в Україні, щоб було як в Європі, має продаватися щороку 500-700 тисяч машин.

потому что автивки - это не только бабло за растаможку, но и мобильность наслеения, от которой зависит его активность
от активности населения зависит активность экономики
власть из за бабла и автоимпортеров душит мобильность - получает еще один фактор жопы в экономике - и потом опять имеет фуй с налогов.
т.е власть душит фактор который мультипликативно мог бы давать большой эффект

в украине 200 автивок на 1000 чел
в сша 720 автивок на 1000 чел.

простое сравнение

в тех же штатах куча народа работает за 100-150 км от работы, и каждый день туда сюда пи..т.
а в украине из районов на машрутки очереди, инра дорогах голосуют.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Він порахував що 1400 євро розмитнення краще ніж штрафи чи шрот.
Завіз він бляху років із 4-5 тому і не вивозив ніразу.

п.с. ше один теж буде розмитнювати.

п.п.с. існує обмежена кількість людей які всетаки розмитнять. а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
і це дуже добре. на кордоні пусто. (tu)

на кордоні не пусто
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

популярна надійна машина- народ по 400 тис наїжджає
хороша механічна коробка
якщо лити нормальний бенз і масло можна їздити вічно, міняти тільки дрібниці
можна нову гіршу купити
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

на кордоні не пусто
На якому ?

   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

потому что автивки - это не только бабло за растаможку, но и мобильность наслеения, от которой зависит его активность
от активности населения зависит активность экономики
власть из за бабла и автоимпортеров душит мобильность - получает еще один фактор жопы в экономике - и потом опять имеет фуй с налогов.
т.е власть душит фактор который мультипликативно мог бы давать большой эффект

в украине 200 автивок на 1000 чел
в сша 720 автивок на 1000 чел.

простое сравнение

в тех же штатах куча народа работает за 100-150 км от работы, и каждый день туда сюда пи..т.
а в украине из районов на машрутки очереди, инра дорогах голосуют.


Не треба порівнювати США та Україну.
В американців все заточено під індивідуальне авто. Там в магазин за 50-60 км з‘їздити є нормальним. І вони цю інфраструктуру сто років створювали.
Та й то це не стосується мегаполісів - у НЙ майже ніхто на рлботу на власній машині не їздить.
Власне, як і в європейських великих містах.
Потрібен нормальний громадський транспорт, а не дешеві бляхи.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Не треба порівнювати США та Україну.
В американців все заточено під індивідуальне авто. Там в магазин за 50-60 км з‘їздити є нормальним. І вони цю інфраструктуру сто років створювали.
Та й то це не стосується мегаполісів - у НЙ майже ніхто на рлботу на власній машині не їздить.
Власне, як і в європейських великих містах.
Потрібен нормальний громадський транспорт, а не дешеві бляхи.

монако - 900 автивок на душу
Франция - 580 автивок на душу
украина - 200 на душу

в монако вообще протолпится негде, во франции тоже не очень

еще вопросы будут?

и скока мне того автобуса  за городом ждать?? сутки, или полсуток??
вы когда в украине не в столицах карйний раз были??
в селах основной транспорт автивки

город - ближний загород - автивки. там уже маршрутки как то начинают покрывать , но очень геморно

Останнє редагування: 4 грудня 2018 15:19:21 від sklm
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Великобритания   469 автивок на душу
только сколько той Англии - и сколько украины?
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

Великобритания   469 автивок на душу
только сколько той Англии - и сколько украины?
В Великобританії 66 млн громадян. Плюс заробітчани.
--
А чого в тебе Україна з малої букви ?
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

похоже один из вариантов найти авто подешевле - это взять авто после легкого дтп,
есть знакомый который так автивку взял 5 летку, евро 5, ситроен малолитражку за 2000 евро

я цим промишляю інколи.
на укрономерах вийде 5-7 штук 5 річна машина 1,5-1,6 дизель пробіг до 100 тищ.
крило бампер шось інше під заміну.
   
Re: Товариш розмитнив бляху. во як :)

на кордоні не пусто

пустота повна вже тиждень.
черги створювали бляхарі як виявилося. бо їм мусово було раз в 5 днів кордон перетинати.
   
 
Повна версія