Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Без срачу, як ви рахуєте , яка ставка адекватного розмитнення авто???

А чому держава повинна перейматися проблемами власника? Купуйте так щоб вам повернули в країні продавця. Правда тоді ж не вийде купити за штуку баксів.

Бо держава для людей, а не люди для держави...
Перестаньте міряти все совково-кацапськими мірками,
   
щоб повернули тобі ват мусиш купити машину в платника ват ,що ви гоните який ват і хто вам буде повертати як купите машину в пана казіка з прикордонного села? :facepalm:
ви бля ненормальні тут поголовно

Так покупай у платника ВАТ, а не у пана казіка. Які проблеми???
   
Посмотрим, какой выбор сделают  два миллиона бляхарей, через пару месяцев.

Жодна політична сила у ВР не проголосувала проти законопроекту №8487, жодна.
Що ж ти будеш робити, кругом суцільна засада.
   
Зверни увагу - таким як ти навіть Тимошенко нічого не обіцяє, з її-то диким популізмом.
При чем здесь Тимошенко? Штабные комплексы?  :K
   
Жодна політична сила у ВР не проголосувала проти законопроекту №8487, жодна.
Що ж ти будеш робити, кругом суцільна засада.
Мы сильны, как никогда? (С)
Украину спасет только румынский сценарий.
   
0.
Але 30% - реєстраційний збір за українські номери.
Резидент України за кермом машини на іноземній реєстрації - штраф і конфіскація.
   
Фіксовану суму ставити не можна через повернення ПДВ в країні експортера.
У разі фіксованої суми одразу стає супервигідним завозити дорогі свіжі машини, куплені в іноземних делерів.
   
Я рахую що якщо ідея мита в збереженні і підримці віччизняного виробника, то Порошенко з Васадзе мають встановити розміри цього мита. Це буде Справедливо.

ВВАЖАЮ!  р.а.х.у.й слоненят  B-)

PS растаманчег, а по шее не хошь? с каких пор слово Р.А.Х.У.Й - запрещено на ФУП?
   
   Найчастіше в Польщу ввозять б/в автомобілі з Німеччини, Франції, Японії та Сполучених Штатів. Причому з Німеччини полякам пропонують старі моделі з дизельними двигунами, від яких самі німці поступово відмовляються. У I півріччі 2018 року в Польщу ввезли більше 500 тис. старих автомобілів.
   Для поляків розмитнення обходиться дешево, якщо це приватне ввезення вживаного автомобіля з невеликим двигуном з країни, яка входить до Євросоюзу. В цьому випадку поляки платять близько 30 % від вартості машини. У всіх інших випадках розмитнення обходиться дорого. Так, акциз на машини з двигунами від 2000 см куб. становить 18,6 %.
    Слід зазначити, що польські митники самі за каталогами оцінюють вартість ввезених машин. Тому краще їх ціну не занижувати
    Розмитнення в Німеччині
    Більшість німців вважають за краще їздити на німецьких автомобілях. Однак в Німеччину теж ввозять досить багато машин, адже в інших країнах ЄС їх можна купити значно дешевше. Найчастіше німці ввозять автомобілі з сусідніх країн, перш за все – зі Скандинавії.
Розмитнення німцям коштує недорого тільки в тому випадку, якщо старий автомобіль постачається приватною особою з Євросоюзу. У всіх інших випадках митні платежі для німців приблизно такі ж, як і при імпорті авто в Україну (тобто їх можна в принципі зіставити). Так, наприклад, якщо авто ввозиться не з ЄС, то на нього мито становить 10 %, а ПДВ – 19 %.
    Розмитнення в Литві
    На митних пунктах Литви перевіряють технічний стан усіх ввезених старих машин. Забороняється ввозити автомобілі, які потребують ремонту на більше ніж 50 %. Найбільше в цю країну імпортують старі авто із США. Також багато ввозиться машин з ЄС (Німеччина, Бельгія, Голландія)
    Розмитнення обійдеться недорого, якщо б/в автомобіль ввозиться приватною особою з ЄС. В іншому випадку доводиться платити мито в 10 % і ПДВ в розмірі 21 %, а це вже дорого.
     Підсумок:
   Як бачите, в названих країнах розмитнення обходиться недорого тільки приватним особам, і якщо б/в авто возиться з ЄС. У всіх інших випадках потрібно платити мито, ПДВ та деякі інші збори.
Взято із:  https://konkurent.in.ua/publication/28851/skilki-koshtuye-rozmitnennya-avto-v-polschi-nimechchini-ta-litvi/
   
У разі фіксованої суми одразу стає супервигідним завозити дорогі свіжі машини, куплені в іноземних делерів.

А чому вигідним має були лише завіз мотлоху?
   
Не факт що ВВП зростає
Бензин та авто та запчастини - це чистий імпорт
Тобто мінус в ВВП

Т.е. ВВП может быть и отрицательным?
   

Fatal error: Call to undefined function curl_init() in /home/fup/www/Sources/Subs.php(1263) : runtime-created function on line 3