Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Без срачу, як ви рахуєте , яка ставка адекватного розмитнення авто???

Опитування
Без срачу, як ви рахуєте , яка ставка адекватного розмитнення авто НА ДАНИЙ МОМЕНТ???
Всього проголосувало: 94
10%  31 
 
 33% 
20%  23 
 
 25% 
50%  5 
 
 5% 
хитрозроблено( як зараз для 15річних 100-200%)  11 
 
 12% 
100 USD  і  youre welcome  15 
 
 16% 
Своя думка  9 
 
 10% 




Хто як рахує, як це правильно зробити, бляхарі згодні на 40%
   
фіксований акциз + пдв + мито
фіксований - розумно з прив’язкою до віку

чим старше авто - тим більше акциз

п.с. ще тре ТО таки, бо розвалюх старих дизелів з вибитими сажевими - дохріна
   
Хто як рахує, як це правильно зробити, бляхарі згодні на 40%


Не "рахує" а "вважає".
   
Не "рахує" а "вважає".

ок
   
10 відсотків на роздрібну ціну в Польші. Няіких пдв додаткових акцизів і мит.
   
фіксований - розумно з прив’язкою до віку

чим старше авто - тим більше акциз

п.с. ще тре ТО таки, бо розвалюх старих дизелів з вибитими сажевими - дохріна

+1
   
Техогляд повинен бути реальний.
І щоб його проводила не поліція на парковці, а на станціях техобслуговування.
   
А де пункт - заборонити манюпасу мати авто?
Нехай ходять пішки і співають сумних пісень.
   
Я за те, щоб в Сомали можно було роздрукувати номер на папери и йиздыты
   
Я тільки за те , щоб все привести до норми, шо цеизначить:
- норм тех стан
- адекватне розмитнення
- ніяких іноземних номерів


А про шо думають наші чиновники???

Цуко, на скільки зменшиться тільки споживання нафтопродуктів, і надходження  в бюджет від цього закону, хтось прораховував???
   
фіксований акциз + пдв + мито
фіксований - розумно з прив’язкою до віку

чим старше авто - тим більше акциз

п.с. ще тре ТО таки, бо розвалюх старих дизелів з вибитими сажевими - дохріна
А чого не платиться акциз при купівлі-продажу авто української реєстрації. Тут СОТ явно недопрацьовує :pooh_lol:
   
Я за те, щоб в Сомали можно було роздрукувати номер на папери и йиздыты

Ти в курсі, так???
 :lol:  :weep:

п***а пане в Сомалі...
   
Ти в курсі, так???
 :lol:  :weep:

п***а пане в Сомалі...
Мы в Сомали вси так робымо
   
Пошлина и ндс = 32%. А вот за возраст, объём и экологичность - ежегодный дифференцированный налог. Хотя возраст можно убрать.
   
Техогляд повинен бути реальний.
І щоб його проводила не поліція на парковці, а на станціях техобслуговування.

+1
можна прив’яхати ТО до отримання автоцивільки
і щоб страхова була відповідальна за базу виданих ТО
   
+1

Для любителів екології- тре спочатку навести порядок з шротом на наших номерах... Чи ви не бачили вантажних авто  чи жигулів  радянського часу на дорогах???
   
Для любителів екології- тре спочатку навести порядок з шротом на наших номерах... Чи ви не бачили вантажних авто  чи жигулів  радянського часу на дорогах???

бачили
тому не бажано збільшувати кількість шроту
старі дизеля 15-20 років - це і є шрот , який по екології в рази гірше жигулів на газу
   
Для любителів екології- тре спочатку навести порядок з шротом на наших номерах...

Наведуть - не переживай. А зараз поки відсічуть шрот на бляхах.
   
Мы в Сомали вси так робымо
[A]
   
Наведуть - не переживай. А зараз поки відсічуть шрот на бляхах.

 Якшо взяти Україну і бум нових автівок 2004-2008, то бляхарі точно ці машини і завозять... В чому тоді різниця???
   
то бляхарі точно ці машини і завозять... В чому тоді різниця???

Хай розмитнюють і їздять. От тоді різниці не буде.
   
акциз має бути не у відсотках до вартості. а мито - у відсотках.
   
Хай розмитнюють і їздять. От тоді різниці не буде.

А логіка де???
   
акциз має бути не у відсотках до вартості. а мито - у відсотках.

Чим старіша машина - тим більший акциз, все вірно.
   
Чим старіша машина - тим більший акциз, все вірно.

І тепер теорію накладем на реальність, зарплату в 10К грн...
   
Для  начала нужно выполнить закон  расстаможить авто , вывезти обратно или по тихому разобрать на запчасти , ну а потом можно вернутся к тем сколько должна стоить расстаможка машины. Полусается что самые ушлые и хитрые выбивают себе преференции в отличие от других кто не нарушал закон.

 Уже слышал сегодня от бляхарей что  новый закон это ерунда расстамаживать машины не надо все решится само собой. Они согласны  на расстаможку 1 тысячу долларов , так пусть доплатят тем кто расстаможил машины по закону.
   
20% пдв 1.5 % віськовий збір 3.5% пенсіонерам. Від вартості авто.
   
І тепер теорію накладем на реальність, зарплату в 10К грн...

Я вже написав. При такій з/п машина недоступна.
Мені, наприклад, хочеться яхту, але я її не потягну. Тому і не куплю.
   
Я вже написав. При такій з/п машина недоступна.
Мені, наприклад, хочеться яхту, але я її не потягну. Тому і не куплю.
Тоді питання, звідки авто в Україні??? Це статистика, такі зарплати. А тут мало того ще просять 100%-200% на розмитнення... :lol:  :weep:
   
С 2023-25 года установить новые пошлины на авто легковые 1 тысяча евро , грузовые  и сельхозтехника -2 тысячи  , яхты от метража каждый метр   1000 долларов .Никто не будет обижен не те кто купил машину  два года назад , не тот кто расстаможит через 5-7 лет. 
   
колись давно здається Литва зробила фіксовану ставку на ввіз авто і в Литві автопарк змінився буквально за півроку.
Потім ще і півсовка закидали іномарками.

Зробіть фіксовану ставку грубо кажучи 1000 євро, той у кого ночви за 500 навряд буде платити ще три ціни.
Хай везуть, а на зареєстровані авто введіть класичний податок на ТС, прив'яжіть його до норм Євро і побачите як зміниться парк авто в Україні.
Тож жах що їздить по дорогах
   
Достатньо ПДВ 20%. Як на нові так і на вживані автомобілі. Мита можуть собі дозволити потужні  країни автовиробники. Для того, щоб стати однією із них треба відкрити ринок для можливого інвестування світовими автомобільними лідерами із належною репутацією. При насиченні  ринку можливо запровадження мит, але вони аж ніяк не можуть перевищувати регіональні східньоєвропейські, які є в наших сусідів. Акциз на автівки взагалі не потрібен, а повинен опосередковано включатись у вартість палива.
Але навіть при такому оптимістичному сценарію новий український автомобіль під маркою західного бренду буде в основному орієнтований на експорт . Для середньостатистичної української сім'ї повинен бути доступна можливість придбати вживане авто за помірну плату. Ця можливість існує завдяки того що ми находимось поруч з європейськими країнами з великими доходами населення. Тому ринок вживаних автівок постійно омолоджується не так за рахунок фізичного зносу, як завдяки моральному старінню. Але навіть ті застарілі 5-8 річні автомобілі по рівню безпеки та комфорту дають фору теперішньому нашому  бляхпрому. По мірі наближенню рівня забезпеченості українських родин новий безпечний автомобіль стане доступним і для пересічного українця
   
ПДВ та мито - потрібно стасувати.
Повинна бути фіксована ставка. За вік та єкологічність - щорічний налог (або коєфіціент що вліяє на страховку).
   
ПДВ та мито - потрібно стасувати.
Повинна бути фіксована ставка. За вік та єкологічність - щорічний налог (або коєфіціент що вліяє на страховку).
Этого в стране мало кто понимает, машина не может быть повседневной необходимостью для наших людей :shuffle:
   
ПДВ та мито - потрібно стасувати.
Повинна бути фіксована ставка. За вік та єкологічність - щорічний налог (або коєфіціент що вліяє на страховку).
Ви маєте на увазі всі автомобілі, що юзаються в країні? Тому що повинен бути одинаковий підхід. Якщо додатковий поміркований коефіцієнт до страховки то напевне можливо. Можливо страхові й так уже роблять. Я помітив, що в мене відсоток від вартості авто по КАСКО трохи зростав порівняно ніж був у новому авто з салону.
   
будь-яка, хоч нульова -але спочатку закон\ставка,а потім завозьте
   
фіксована ставка ще і скасовує корупцію.
А то всі ці відсотки від суми то все поле для маніпуляцій. Фіктивний рахунок, вілкі-хуілкі та всьо такоє
   
Этого в стране мало кто понимает, машина не может быть повседневной необходимостью для наших людей :shuffle:
І як не сумно в першу чергу ті що ніби топлять за економічний розвиток України, експорт, малий та середній бізнес. Їм зрозуміти заважають на їх поглд зухвалі дії окремих осіб. А те що в Україні більшість людей можливо хотіли б бути мобільнішими і вже чотири роки чекають обіцяного відкриття ринку їх не хвилює. То на кого їм надіятись як не на активних бляхарів. Бо без них не було б і тих напівпоступок, які є зараз.
   
https://www.facebook.com/groups/1832356113758345/permalink/2241169639543655/
Українці обговорюють розмитнення авто в Португалії. :)
   
10 відсотків на роздрібну ціну в Польші. Няіких пдв додаткових акцизів і мит.

Тобто зробити принаймні втричі менші податки ніж в самій Польщі?
Круто губу закатали, круто.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія