Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Їдемо залізничним експресом до аеропорту "Бориспіль"

Зараз в Жулянах будують додатковий термінал. Альтернативи Жулянам не існує. Так що майбутні жителі мають звикнути до шуму авіа-двигунів, бачили що брали.

А з якогось 202x року китайці побудують в Жуляни гілку метро, яка до речі буде проходити через Вокзальну.

З часом все будет.

Так колії з вокзалу до Жулян є (станція Київ-Волинський, від неї до а/п Жуляни 1 квартал пішки).

Там хіба що платоформу з критим переходом побудувати - щоб було зручно переходити з електрички в аеропорт, а не тягти валізи по кривій вуличці..
   
Нікуди він не дінеться із того місця.  :acute:
Там зовсім недавно вбУхали немало коштів у його розширення. І у новий термінал, і у ВПП.
А те, що забудовники, такі як ParkLand будують житло під глісадою - то проблеми тупих індєйцев, які купляють квартири.

Цікаво як той ParkLand дозволи на будівництво під глісадою отримав?
Порохоботи тут друг через друга стрибають доводячи що питання корупції в Україні перебільшено :K
   
Так колії з вокзалу до Жулян є (станція Київ-Волинський, від неї до а/п Жуляни 1 квартал пішки).
Це до старого терміналу, який зараз не діє. Ну і ключове слово "пішки" - там місця нема ні щоб залізницю нормально підтягнути, ні щоб розворот для якогось човникового автобуса зробити
   
<br (x) 4 таких на маршруті

розрахунковий час від  вокзалу до борисполя 35-40 хвилин

так і виходить

кожні 20 хвилин але в ночі думаю буде 2 курсувати максимум

Так вночі там багато рейсів ?
   
Так вночі там багато рейсів ?

чартери на Турцію-Єгипет штук 5-6 є.
   
Цікаво як той ParkLand дозволи на будівництво під глісадою отримав?
Порохоботи тут друг через друга стрибають доводячи що питання корупції в Україні перебільшено :K

Ну, я про глісаду висловився образно.  ;)
ParkLand трохи збоку від неї, але кайф там іще той  :tease:
Притомна людина там би квартиру не купувала.
   
я не верю, шо через Борисполь 20 миллионов летает. Ну сами подумайте через Кеннеди в Нью Й орке в год летает 60 миллионов,
через Либерти в Ньюарке 40 миллионов.

Кто видел эти аэропорты в реале не дадут мне соврать, когда едешь по хайвею - нью джерзи тёрнпайк перед 13-м  экзитом дорога идёт паралельно одной из ВВП, можете считать до 20-ти, каждые 20 секунд идёт на посадку самолёт.

Вы себе не представ;яете какой это сумашедший авиатрафик должен быть на 40 миллионов.

Він сказав про всі українські аеропорти. Борик - у 2018 буде 12,5 млн, у 2019 десь 15+ (з урахуванням Раянів та інших).
так що 20 буде дуже скоро.

Ще є Жуляни з майже 3 млн.

   
Щось задофіга охорони стало біля Гросі бігати.


Показати зображення...
Сциться після останніх заяв по газу йти у "народ", кататися у електричці?

Ботан Омелян - це той ще охоронник.
   
Ботан Омелян - це той ще охоронник.

Там на інших фото за Омеляном ще 15 жлобів йдуть.
   
Там на інших фото за Омеляном ще 15 жлобів йдуть.

не кожний жлоб охорона...

   
Бгггг, й кофе у ліжко.
Там взагалі невідомо чи залишаться Жуляни де вони є, бо дуже заважають "забудовникам". Там зараз навколо аеропорта з усіх боків такі "стройкі БАМа" йдуть, що невідомо як майбутні жителі будуть отой шум авіа-двигунів витримувати.

похер на жителей. их что, под пулеметами заставляют там жилье покупать?
   
А той вагон швидший за оце? Де його ттх глянути?

   
О с ДВРЗ в Киев будут на работу ездить
:weep: Иппать, ТурчЪ знает про существование ДВРЗ :laugh:
   
А той вагон швидший за оце? Де його ттх глянути?
Показати зображення...


В Люксторпеди масималка була близько 100. Так що не така вона була й швидка.
   
В Люксторпеди масималка була близько 100. Так що не така вона була й швидка.
Херассе, это мало?.. УЗ ездит 120?
   
Херассе, это мало?.. УЗ ездит 120?

160.

Люксторпеда не була повноцінним потягом. Просто автобус на рейках. Значно легший ніж зараз дозволено з міркувань безпеки.
На початку 20 століття паровози у Британії їздили до 200. Щоправда, в них і зараз такі самі швидкості.

Останнє редагування: 25 жовтня 2018 21:34:30 від avek
   
Зате поїздок не боїться корок (пробок)  :gigi:

і 35 хв, автобусом - 40 хв без пробок
Українською буде ЗАТОРІВ.
   
а де він у Борисполі стає?
до аеропорту далеко?
   
:weep: Иппать, ТурчЪ знает про существование ДВРЗ :laugh:

Но он почему-то думает что это не Киев ;)
   
Но он почему-то думает что это не Киев ;)
:laugh:  Только аэроэкспресс через ДВРЗ не едет
   
:laugh:  Только аэроэкспресс через ДВРЗ не едет

Драсте :) Едет. Другой железки нет. Просто не останавливается, но это временно :)
   
Драсте :) Едет. Другой железки нет. Просто не останавливается, но это временно :)
Ну в смысле едет но станция-то от самого ДВРЗ хер знает где. Я на ДВРЗ был раз в жизни - жена там клиенту квартиру продавала. Как в заповедник на тот момент (2009-й год) попал. Одни сталинские дома причудливой архитектуры и среди них одна единственная высотка-новостройка :weep:
   
Ну в смысле едет но станция-то от самого ДВРЗ хер знает где. Я на ДВРЗ был раз в жизни - жена там клиенту квартиру продавала. Как в заповедник на тот момент (2009-й год) попал. Одни сталинские дома причудливой архитектуры и среди них одна единственная высотка-новостройка :weep:

депресивний район
   
Ну в смысле едет но станция-то от самого ДВРЗ хер знает где. Я на ДВРЗ был раз в жизни - жена там клиенту квартиру продавала. Как в заповедник на тот момент (2009-й год) попал. Одни сталинские дома причудливой архитектуры и среди них одна единственная высотка-новостройка :weep:

Сейчас там всё изменилось. Высоток уже две или три,  хотя сталинские дома в том же состоянии. Умели ж строить! Меня больше всего лепка на этих домах прикалывает  (tu)

   
депресивний район

Ни фига подобного.
Там щас дорогу строят по высшему уровню. И безшумный трамвай! Борщаге и не снилось такое.
   
В "БОРИСПОЛІ" - ЛЮДИ, А НА ХАРКІВЩИНІ - БИДЛО.

Принаймні так вважає голова ПАТ "УЗ" Євген Кравцов, оскільки відібрав у населення Харківщини та Сумщини пристойний рухомий склад задля піар-компанії "аероекспреса" у аеропорт "Бориспіль".

На фото з пробної поїздки Кравцова та Гройсман в аеропорт презентовано "новий" рейковий автобус, який "буде працювати на аероекспресі з Києва до Борисполя".
Насправді, це перекрашений рейковий автобус Pesa 620M, приписаний до депо Люботин Південної залізниці. Раніше цей рухомий склад обслуговував пасажирів на ділянці Люботин - Смородине-Суми, а також Кириківка-Охтирка та Боромля-Лебединська. Однак, у зв'язку з необхідністю пропіартись і за браком чогось дійсно нового, керівництво ПАТ "УЗ" забрало цей та декілька інших рейкових автобусів з Люботина до Борисполя. Мешканцям Харківської та Сумської областей, які обслуговували ці рейкові автобуси (міста Люботин, Тростянець, Богодухів, Охтирка, Лебедин) натомість повернули брудні напівсписані плацкартні вагони з обрізаними полицями, які тепер знову тягає старенький чеський тепловоз. Бо, на думку керівництва УЗ, піар та товстосуми-пасажири аеропорту є людьми, а прості мешканці Харківщини та Сумщини - бидлом, яке все стерпить...

Шановні панове журналісти! Коли вісвітлюєте "реформи" - памятайте, що "реформа" і "показуха" - діаметрально протилежні речі.


   
В старой раскраске гораздо симпатичнее!
   


Отут і будуть ЗАТОРИ! Всім заторам затори!  B-)
   
депресивний район
Правильно! Так і думайте!
Ато понаїзджати до нас на ДВРЗ всякі!
В лісі і на озері не протовпитись. Не кажу вже про гриби, ягоди, тощо... B-) 
   
:weep: Иппать, ТурчЪ знает про существование ДВРЗ :laugh:

так он же служивый, потому и знает :)
   
Правильно! Так і думайте!
Ато понаїзджати до нас на ДВРЗ всякі!
В лісі і на озері не протовпитись. Не кажу вже про гриби, ягоди, тощо... B-) 

шикарные места ....меня там тьолочка из масквы сняла и лишила невинности.... хихи
   
160.

Люксторпеда не була повноцінним потягом. Просто автобус на рейках. Значно легший ніж зараз дозволено з міркувань безпеки.
На початку 20 століття паровози у Британії їздили до 200. Щоправда, в них і зараз такі самі швидкості.
Так ця дрезина і є тим самим рейковим автобусом.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81_620M
   
Потяги на маршруті Київ Пасажирський-Бориспіль курсуватимуть з інтервалом від 30 хвилин в години пік до 1,5 години в інший час.

Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова.

"Плануємо на першому етапі, що в годину пік періодичність руху експреса становитиме 30-40 хвилин. У менш навантажене час - від 40 хвилин до 1,5 години", - сказав Кравцов.

За його словами, зараз обговорюється з аеропортом питання періодичності курсування експресу з першої години ночі до 5 години ранку.

"Є питання по кількості авіарейсів в аеропорт в нічний час. Наскільки я знаю їх небагато. Думаємо, чи є сенс в нічному експресі, або просто необхідно буде збільшити інтервали руху. Але в робочому порядку ми відпрацьовуємо цілодобовий режим роботи", - зазначив глава УЗ .

Він додав, що остаточний розклад руху експресу оголосять найближчим часом.

"Зараз узгоджуємо графік руху. Враховуємо, що після запуску цього експреса, ділянка шляху між Дарницею і Борисполем буде однією з найбільш поїздо-напружених в Україні. Там буде велика кількість пасажирського приміського руху, до яких додасться експрес", - зазначив Кравцов.

Нагадаємо, раніше "Укрзалізниця" показала фото нового дизельного поїзда, який буде курсувати маршрутом Київ-Пасажирський – Бориспіль-аеропорт. Загалом таких рейкових автобусів буде п’ять, чотири з них возитимуть пасажирів, один буде у резерві.

Попередня вартість проїзду - 80 гривень. Розрахунковий час в дорозі - 35 хвилин.

Економічна правда
   
Драсте :) Едет. Другой железки нет. Просто не останавливается, но это временно :)
Можна через Фармацевтичну, але там одноколійка, і їздять в напрямку з Києва
   
За полгода.. :weep:  Весь секрет гройсманомики - взять то шо есть, добавить свои два шекеля и объявить об успехе вселенских масштабов :laugh:

мостовой, твоя корова даже шекеля не дала, а ты тузиком прибежал покакать, пометить территорию

чисто мелкая людишка, мошонка
   
Показати зображення...
Отут і будуть ЗАТОРИ! Всім заторам затори!  B-)
,яким чином затори? отой автобус ходить над проїзжою частиною.затори  через Бориспіль по тій простій причині що всі транзитники з Києва і інших усюд лізуть у вузьке місце під назвою 35 км-переїзд.Хоча можна спокійно проїхати через Броварську-Бориспільську об'їзну,або південним шляхом-Бортничі-Гнідин-Петрівське-Ревне-Рогозів.Але лосось валить через Бориспіль.
   
C Борисполя точно будут....бо им на работу маршрутками в киев стреляет в 70грн сейчас
Ви з Борисполя на Київ на роботу їздите? Мабуть якимось іншим транспортом.Попутка 20 грн до Бориспільської,Маршрутка 25 грн до Лівобережної.Не пишіть будь-ласка маячні.якщо є якісь заперечення,то викладуйте.Мешкаю в Борисполі.
   
[ Invalid Facebook URL ]
   
«Укрзалізниця» запустила триденне онлайн-голосування, учасники якого мають обрати назву для експреса у «Бориспіль». Про це повідомляє прес-служба перевізника.

Раніше у перевізника отримали понад 400 варіантів того, як назвати цей маршрут. В результаті, «Укрзалізниця»  відібрала дев'ять варіантів, серед яких пасажири й мають обрати переможця.

На вибір пасажирів надали:

 UZ Air
 Kyiv Boryspil Express
 Лелека
 UZ Express
 Січ
 Sky Express
 Чумак
 Аерошатл
 Либідь
Голосування триватиме до кінця доби 11 листопада. Коли перевізник офіційно оголосить назву експресу в аеропорт поки що невідомо. 


https://apps.facebook.com/my-polls/bwohur?fbclid=IwAR0_-YPpkSMu_lpRDyKXMFIUkzpIhRJvX8jfjfmCDEGj12xDmXlzrrZHC2w
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія