Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електрокари шкодять довкіллю більше ніж дизельні автомобілі

Нове досліджен ня показало, що електрока ри шкодять довкіллю навіть більше ніж дизельні автомобіл і. При цьому, електрока ри забруднюю ть повітря ще на етапі виробницт ва.

Про це свідчать результат и нового досліджен ня Bloomberg, пише AutoTimes News.

Низка провідних автовироб ників ведуть гонитву зі створення все новіших моделей та намагають ся виробляти якнайбіль ше електромо білів, щоб задовольн ити попит.

Серед деталей, якими комплекту ють авто на електриці, чи не найцінніш ими є акумулято ри. Їх виробницт во потребує величезни х грошових затрат та заводів для виробницт ва, які забруднюю ть повітря через використа ння на виробницт ві вугілля.

При цьому до 2021 року у світі буде виготовле но близько 10 мільйонів батарей потужніст ю 60 кВт/год. Більшість заводів, на яких виробляют ь акумулято ри, розташову ються у Китаї, Таїланді та Німеччині .

Згідно із досліджен ням Bloomberg New Energy Finance у Німеччині викиди вуглекисл ого газу від таких заводів на 74% перевищую ть загальні викиди CO2 від бензинови х та дизельних автомобіл ів.

Так, німецьком у автомобіл ю на пальному доведетьс я безперерв но їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрі в, перш ніж він забруднит ь довкілля так, як виробницт во і експлуата ція одного електричн ого Nissan Leaf.

Дослідник и повідомля ють, що із розвитком технологі й ця тенденція зміниться, але наразі про це говорити зарано.

Раніше згадувало сь, що уряд планує скасувати нульові акцизи на ввезення електромо білів в Україну. Мінфін та ДФС не підтримал и законопро ект, який дозволяє ввозити електрока ри за заниженим и акцизами у майбутньо му.
   
 :facepalm1:
   
Так, німецьком у автомобіл ю на пальному доведетьс я безперерв но їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрі в, перш ніж він забруднит ь довкілля так, як виробницт во і експлуатація одного електричн ого Nissan Leaf.


Эксплуата ция в течении скольки лет?
   
Эксплуатация в течении скольки лет?

ну пока будет ездить )))
очередной пук в лужу сторонник ов двз
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичн ым электродв игателю с кпд около 100%(даже с учетом процесса изготовле ния), хотя у меня вопрос а двз авто что на процесе изготовле ния из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняе т экологию при производс тве?

так что хорош пердеть и загрязнят ь экологию :D
   
ну пока будет ездить )))
очередной пук в лужу сторонник ов двз
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичн ым электродв игателю с кпд около 100%(даже с учетом процесса изготовле ния), хотя у меня вопрос а двз авто что на процесе изготовле ния из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняе т экологию при производс тве?

так что хорош пердеть и загрязнят ь экологию :D

Ізя, як здоров'я? поправило сь на курортах? маєш якісь новини з воєнкомат у?
   
двз авто что на процесе изготовле ния из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняе т экологию при производс тве?


Good point
   
Ізя, як здоров'я? поправило сь на курортах? маєш якісь новини з воєнкомат у?

Ти з теми не зїзжай
маєш питання не по темі пиши до привату
   
Авторам цього "досліджен ня" я б порекомен дував закрити себе в гаражі, увімкнувш и почергово електрока р та ДВЗ і вголос продеклам увати свій опус до кінця (сторінок 20 там точно буде) і потім на своєму власному стані зробити висновок щодо впливу на околишнє середовищ е.
   
здоровья Слава Богу
в Україні до кінця неділі
 :)
   
Щоб виготовит и тону бунзину, скільки шкідливих викидів попаде в атмосферу?
   
Єдине, що треба налагодит и - це утилізаці я відпрацьо ваних батарей! Все інше - маячня, а не досліджен ня. Хоча цікаво було б почитати, методику цього «порівняння».
   
Виходить виготовле ння бензину, це екологічн о чистий процес. А саме, видуботок нафти, транспорт ування її до нафтопере робних заводів і сама переробка . Потім транспорт ування бензину до АЗС. Офігеть.  :S
   
Виходить виготовле ння бензину, це екологічн о чистий процес. А саме, видуботок нафти, транспорт ування її до нафтопере робних заводів і сама переробка . Потім транспорт ування бензину до АЗС. Офігеть.  :S

а так же утилизаци я машинного и прочего масла, фильтров, уплотните лей двигателя и коробки и тех же самых свинцово-кислотных стартовых батарей.
и не только у собственн о частной машины а и по перечисле ной вами цепочке. от добычи до доставки потребите лю
   
бггг

The German concern Volkswage n announced the construct ion of the first own plant exclusive ly for electric cars. A new electric vehicle plant will be built in Shanghai.

VW Group is entering a new level of productio n of electric vehicles. The press service announced the start of construct ion of a new plant in Shanghai, which will produce only electric vehicles. Construct ion of the new company SAIC Volkswage n will be completed in 2020, then the first electric car will be released there.
-------------------------------------

если эти новости объединит ь
и призадума ться
то это означает, что в Европе будет чисто
а там посмотрим и будет видно ...)))
клепать сами батареи в ЕС ?  - ни в коем разе )))

кстати, вот сам сайт
мыслителе й о прогрессе и будущем автомобил ей
http://www.berylls.com/en/
   
Блумберг перетвори вся у філіал кацапсько го тасс.
   
автомобілю на пальному доведетьс я безперерв но їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрі в,
:pooh_lol:
   
бггг

The German concern Volkswage n announced the construct ion of the first own plant exclusive ly for electric cars. A new electric vehicle plant will be built in Shanghai.

VW Group is entering a new level of productio n of electric vehicles. The press service announced the start of construct ion of a new plant in Shanghai, which will produce only electric vehicles. Construct ion of the new company SAIC Volkswage n will be completed in 2020, then the first electric car will be released there.
-------------------------------------

если эти новости объединит ь
и призадума ться
то это означает, что в Европе будет чисто
а там посмотрим и будет видно ...)))
клепать сами батареи в ЕС ?  - ни в коем разе )))

кстати, вот сам сайт
мыслителе й о прогрессе и будущем автомобил ей
http://www.berylls.com/en/
Не зеаю як в Європі, в Португалі ї планують відкрити фабрику по виготовле нню літієвих батерей ідуть перемовин и.
https://www.dn.pt/dinheiro/interior/portugal-pode-ser-o-primeiro-produtor-europeu-de-litio-9302108.html

А от в штатах вже є найбільши й в світі завод по їх виготовле нню.
https://www.popmech.ru/technologies/239147-samyy-bolshoy-v-mire-zavod-po-vypusku-akkumulyatorov/

Останнє редагування: 21 жовтня 2018 10:08:06 від Oleksandr
   
Дурня! Вуглецеви й газ не шкідливий .... Його рослини їдять! :D

Останнє редагування: 21 жовтня 2018 10:04:50 від Wolter
   
Єдине, що треба налагодит и - це утилізаці я відпрацьо ваних батарей! Все інше - маячня, а не досліджен ня. Хоча цікаво було б почитати, методику цього «порівняння».
А что там такого вредного?
   
Не зеаю як в Європі, в Португалі ї планують відкрити фабрику по виготовле нню літієвих батерей ідуть перемовин и. А от в штатах вже є нацбільши й в світі завод по їх виготовле нню.
https://www.popmech.ru/technologies/239147-samyy-bolshoy-v-mire-zavod-po-vypusku-akkumulyatorov/

насколько я понял из написанно го
то сборка автомобил ьных батарей из аккумулят орных элементов
и производс тво самих аккумулят орных элементов - совсем разные вещи
там тесла  какую-то контору  (вроде ранасоник) прикупила для этих нужд

бош уже собирает авто батареи для немцев
а из чего их собирает ?  хз  ...
   
А что там такого вредного?

Да там их выкупать можно - столько литиевого сырья...
   
насколько я понял из написанно го
то сборка автомобил ьных батарей из аккумулят орных элементов
и производс тво самих аккумулят орных элементов - совсем разные вещи
там тесла  какую-то контору  (вроде ранасоник) прикупила для этих нужд

бош уже собирает авто батареи для немцев
а из чего их собирает ?  хз  ...
Ви погано зрозуміли, читайте уважніше.
   
Ви погано зрозуміли, читайте уважніше.


бгггг
нифига  ...

Tesla ожидает, что Гигафабри ка 1 снизит издержки производс тва аккумулят оров для её электромо билей и домашних аккумулят орных систем Powerwall на 30 %. Проектная мощность завода в 2020 году составит 35 Гигаватт-часов в год для производс тва ячеек и 50 Гигаватт-часов в год для сборки аккумулят оров.[6] Для достижени я данных целей на Гигафабри ке будет работать 6,5 тысяч человек, а Тесла будет оснащать 500 000 автомобил ей в год[7][4][8].

В июле 2014 года было объявлено, что Panasonic достигло соглашени я с Tesla об инвестици ях в фабрику, Panasonic возглавит производс тво аккумулят орных ячеек.[9][10] Генеральн ый директор Tesla Илон Маск заявил что общий объём инвестици й составит 1,5 — 2 миллиарда долларов США.[11]
----------------------
то журналюга м по барабану про что нашкрябат ь
все сожрут и так ...
   
ну пока будет ездить )))
очередной пук в лужу сторонник ов двз
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичн ым электродв игателю с кпд около 100%(даже с учетом процесса изготовле ния), хотя у меня вопрос а двз авто что на процесе изготовле ния из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняе т экологию при производс тве?

так что хорош пердеть и загрязнят ь экологию :D

і виробницт во ГСМ
   
Авторам цього "досліджен ня" я б порекомен дував закрити себе в гаражі, увімкнувш и почергово електрока р та ДВЗ і вголос продеклам увати свій опус до кінця (сторінок 20 там точно буде) і потім на своєму власному стані зробити висновок щодо впливу на околишнє середовищ е.
виробництво еквівален тної кількості квт-год електроен ергії це таке екологічн е виробницт во! :laugh:
 рекоменду ю підійти до найближчо ї тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєт е. :(
   
Довкілля для виробницт ва аккумулят орів - Китай, а для дизельних двигунів - там де вони їздять.

Електромо білі  значно менш технологі чні і можуть використо вуватися значно довше, в рази. Ніяких карбюрато рів, бензонасо сів,  фільтрів , карданів і т.д. Ресурс електродв игуна - під мільйон км без ремонту. Елетромоб іль може служити десятки років, тільки шини міняти, та акумулято ри раз у десять років.

То наскільки зменшитьс я навантаже ння на довкілля коли враховува ти ВСІ фактори?
   
рекомендую підійти до найближчо ї тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєт е.

Навіть вугільна ТЕС видає значно менше відходів на одиницю енергії, ніж ДВЗ. Як за рахунок більш повного згорання, так і за рахунок меншої температу ри горіння (не утворюють ся окиси азоту).
Але ТЕС - не вдалий приклад, це, переважно, "маневрові" станції, основна ж енергія генеруєть ся на "чистих" електрост анціях.

Ну і димар ТЕС далеко, а вихлопна практично під носом.

Останнє редагування: 21 жовтня 2018 10:26:40 від andry
   
Авто на батарейка х то дитяча забавка
Водневі треба
   
бгггг
нифига  ...

Tesla ожидает, что Гигафабри ка 1 снизит издержки производс тва аккумулят оров для её электромо билей и домашних аккумулят орных систем Powerwall на 30 %. Проектная мощность завода в 2020 году составит 35 Гигаватт-часов в год для производс тва ячеек и 50 Гигаватт-часов в год для сборки аккумулят оров.[6] Для достижени я данных целей на Гигафабри ке будет работать 6,5 тысяч человек, а Тесла будет оснащать 500 000 автомобил ей в год[7][4][8].

В июле 2014 года было объявлено, что Panasonic достигло соглашени я с Tesla об инвестици ях в фабрику, Panasonic возглавит производс тво аккумулят орных ячеек.[9][10] Генеральн ый директор Tesla Илон Маск заявил что общий объём инвестици й составит 1,5 — 2 миллиарда долларов США.[11]
----------------------
то журналюга м по барабану про что нашкрябат ь
все сожрут и так ...
Ну я зрозумів, що ви не чітатель.  :(
Для чого вони тоді збираютьс я розроблят и родовища літію в Неваді, якщо не виготовля ють елементи?  :S
   
виробництво еквівален тної кількості квт-год електроен ергії це таке екологічн е виробницт во! :laugh:
 рекоменду ю підійти до найближчо ї тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєт е. :(

Не треба пересмику вати, бо мікс електроге нерації щороку стає зеленішим .
Навіть в Україні вугільна генерація - лише 30-35%.
   
Авто на батарейка х то дитяча забавка
Водневі треба

О, юлєпутінє ц відстріля вся.
   
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичн ым электродв игателю с кпд около 100%
Ну тут ти загнув  :facepalm1:
   
витрати тільки на усунення забруднен ь на фукусімі вже біля 200 млрд долларів
витрати від чорнобиль скоі аес  мабуть взагалі неможливо порахуват и, думаю з урахуванн ям хвороб та скороченн я життя і людиногод ин вони вже набагато більше за 1 трлн долларів

скільки там наекономи ли електрока ри?
   
витрати тільки на усунення забруднен ь на фукусімі вже біля 200 млрд долларів
витрати від чорнобиль скоі аес  мабуть взагалі неможливо порахуват и, думаю з урахуванн ям хвороб та скороченн я життя і людиногод ин вони вже набагато більше за 1 трлн долларів

скільки там наекономи ли електрока ри?

Ще один вєрний путінєц проти електрока рів.
Бачите тенденцію?
   
Ще один вєрний путінєц проти електрока рів.
Бачите тенденцію?

уася путінці якраз усіх підсаджую ть на аес
   
Ну я зрозумів, що ви не чітатель.  :(
Для чого вони тоді збираютьс я розроблят и родовища літію в Неваді, якщо не виготовля ють елементи?  :S

литий дорогой элемент
и будет дорожать
если не придумают что-то новое

батарея - это будет 40 % стоимости от электромо биля
поэтому владение ценой входит в интересы видимо ))
   
уася путінці якраз усіх підсаджую ть на аес

АЕС - це мертва технологі я, вже неконкуре нтоздатна з сонцем.
Прошу читати профільні ресурси.

Тому електрока ри на сонячній (вітровій також, але вона починає відстават и) електриці - це і є найеколог ічніший варіант.
   
витрати тільки на усунення забруднен ь на фукусімі вже біля 200 млрд долларів

Маніпуляц ія. Це внаслідок цунамі а не АЕС.  Якщо цунамі змиє Токіо, витрати будуть в 100 разів більше, то що, не жити в містах?
   
Маніпуляція. Це внаслідок цунамі а не АЕС.

 Ага а чорнобиль внаслідок людей а не аес. Не перекручу йте. Не було б там аес - витрати були б копійчани ми.
   
виробництво еквівален тної кількості квт-год електроен ергії це таке екологічн е виробницт во! :laugh:
 рекоменду ю підійти до найближчо ї тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєт е. :(
Тут муж в одном сраче посчитал, что для ПОЛНОГО переведен ия всего дизельног о транспорт а Германии на электриче ство,
потребует ся в 2-3 раза больше ветряков, чем установле но уже сейчас.
   
 
Повна версія