Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

теплый ламповый

Re: теплый ламповый

У кожного цифрового аудіо девайсу є та сама проблема що і вініловоґо програвача - нестабільність частоти обертів або тактовоґо генератора. Якшо нестабільність частоти у вінілу ще можан пережити- звичайно то дуже низькочастотні коливання по причині високоіі інерціі диcку, то коливання частоти синхронузаціі ЦАП лежать у дуже широкому діапазоні і це призводить до специфічних цифровиx спотворень. По шляху цифровоґо аудіо може бути кілька тактових ґенераторів, кожен зі своім характером, розділені FIFO.
Цікаво про це ще щось почитати.. тобто, достатня швидкість передачі цифрових даних не гарантує якість звуку після перетворення в аудіо? Допустимо, вони недостатньо синхронізовані, але в цап має бути якийсь кеш, де є достатньо місця для того, щоб підготувати звукові дані, щоб вони поступали з відповідними показниками...?
   
Re: теплый ламповый

ламповый теплый звук, шо не ясно?
А как это сделать?
Мало того, что у Akai GX-747 есть только нормальный линейный выход и контрольный для наушников, так и ламповая в нем только подсветка индикатора.
Откуда ламповый звук возмется?!
   
Re: теплый ламповый

Для аудіо-маньяків у психлікарні повинна бути окрема палата, з м'якими ламповими стінами. :laugh:
   
Re: теплый ламповый

А как это сделать?
Мало того, что у Akai GX-747 есть только нормальный линейный выход и контрольный для наушников, так и ламповая в нем только подсветка индикатора.
Откуда ламповый звук возмется?!
Очень просто: тёплые ламповые полевые транзисторы, правильно рассчитанные радиаторы, кондёры не из Еревана...
   
Re: теплый ламповый

маю простіше питання :

треба хорошу колонку.
блутузну + кабельовану по джерелах звуку.
на 5-6 джерел звуку.
на приміщення 45 кв метрів.
??????????????????????????????
   
Re: теплый ламповый

А как это сделать?
Мало того, что у Akai GX-747 есть только нормальный линейный выход и контрольный для наушников, так и ламповая в нем только подсветка индикатора.
Откуда ламповый звук возмется?!

"Тьоплий ламповий звук" - це устоявшійся мем. Його ліплять до будь-якого старого барахла, не обов'язково аудіотехнічного.
Наприклад, з вихлопної труби "мустанга" 1969 року має вилітати саме "теплий ламповий звук". :D
   
Re: теплый ламповый

"Тьоплий ламповий звук" - це устоявшійся мем. Його ліплять до будь-якого старого барахла, не обов'язково аудіотехнічного.
Наприклад, з вихлопної труби "мустанга" 1969 року має вилітати саме "теплий ламповий звук". :D
С Мустанга нет, а с HD обязан.
   
Re: теплый ламповый

Цікаво про це ще щось почитати.. тобто, достатня швидкість передачі цифрових даних не гарантує якість звуку після перетворення в аудіо? Допустимо, вони недостатньо синхронізовані, але в цап має бути якийсь кеш, де є достатньо місця для того, щоб підготувати звукові дані, щоб вони поступали з відповідними показниками...?

В основному є два види ЦАП - паралельний, це дороґо і їх мало, мають звичайно до 16-20 біт точність. Аудіофіли моляться на них. А є дельта-сігма ЦАП, дешево і сердито, 99.99% усієї аудіо апаратури включаючи звучайні домашно аудіо рецівери в районі $1000.

http://www.analog.com/en/products/ad1862.html#product-overview

https://www.mouser.com/ProductDetail/Analog-Devices/5962-8770204RX?qs=NmRFExCfTkGGTqO3ZJX%252b5g%3D%3D&gclid=Cj0KCQjwn4ncBRCaARIsAFD5-gVfAVkdk9Wx0K2FKcYxQFfJtgWdnjVKWaYWDvG211tO6Ald3sKPmX8aAvX8EALw_wcB

https://www.cirrus.com/solutions/playback/hifi/
   
Re: теплый ламповый

Цифру жоден аналог не переб'є
Для этого достаточно ознакомиться с матчастью.
Динамический диапазон многоинструментального оркестра -- до 120 дБ.
Динамический диапазон винила (и пленки тоже) -- до 76дБ (до 80дб на специальных мастер-копиях).
Динамический диапазон обычного 16 битного CD -- 98 дБ.
Динамический диапазон  24-битной аудиозаписи -- 146 дБ.
Диапазон порог слышимости/болевой порог -- 146 дБ.
т.е. на обычный CD можно записать много больше, чем нужно, больше чем способен услышать человек физически, а винил (как и пленка) даже обычную музыку без потерь неспособен запечатлить.
Не говоря о таких плюшках, как шумы, хранение, ...

Останнє редагування: 26 серпня 2018 20:24:01 від OlegP
   
Re: теплый ламповый

маю простіше питання :

треба хорошу колонку.
блутузну + кабельовану по джерелах звуку.
на 5-6 джерел звуку.
на приміщення 45 кв метрів.
??????????????????????????????

відтворення проводити будеш?
в кримінальнму процесі?
   
Re: теплый ламповый

Очень просто: тёплые ламповые полевые транзисторы,
Так нет там и этого, одни биполярники используются.
   
Re: теплый ламповый

Цікаво про це ще щось почитати.. тобто, достатня швидкість передачі цифрових даних не гарантує якість звуку після перетворення в аудіо? Допустимо, вони недостатньо синхронізовані, але в цап має бути якийсь кеш, де є достатньо місця для того, щоб підготувати звукові дані, щоб вони поступали з відповідними показниками...?
Почитайте (пошукайте) на hi fidelity forum.
Там є і джитер, тактові генератори и тп.
   
Re: теплый ламповый

Для этого достаточно ознакомиться с матчастью.
Динамический диапазон многоинструментального оркестра -- 120 дБ.
Динамический диапазон пластинок -- до 76дБ (до 80дб на специальных мастер-копиях).
Динамический диапазон обычного 16 битного CD -- 98 дБ.
Динамический диапазон  24-битной аудиозаписи -- 146 дБ.
Диапазон порог слышимости/болевой порог -- 146 дБ.
т.е. на обычный CD можно записать много больше, чем нужно, больше чем способен услышать человек физически, а винил (как и пленка) даже обычную музыку без потерь неспособен запечатлить.
Не говоря о таких плюшках, как шумы, хранение, ...
И шо в симфоническом оркестре даёт 120 дециБелл? Какой инструмент?
   
Re: теплый ламповый

Так нет там и этого, одни биполярники используются.
Вот же экономные японцы!..
   
Re: теплый ламповый

И шо в симфоническом оркестре даёт 120 дециБелл?
Барабан, тарелки, духовые инструменты.
   
Re: теплый ламповый

Для этого достаточно ознакомиться с матчастью.
Динамический диапазон многоинструментального оркестра -- 120 дБ.
Динамический диапазон пластинок -- до 76дБ (до 80дб на специальных мастер-копиях).
Динамический диапазон обычного 16 битного CD -- 98 дБ.
Динамический диапазон  24-битной аудиозаписи -- 146 дБ.
Диапазон порог слышимости/болевой порог -- 146 дБ.
т.е. на обычный CD можно записать много больше, чем нужно, больше чем способен услышать человек физически, а винил (как и пленка) даже обычную музыку без потерь неспособен запечатлить.
Не говоря о таких плюшках, как шумы, хранение, ...

СД з діапазоном понад 60Дб в природі практично не зустрічаються. Все клятий маркетінг. З появою СД динамічний діапазон, навпаки, почали нещадно затискувати. Причина була проста: СД із широким діапазоном половину часу не чути у автомобільному плеєрі із за низькоі гучності у певних проміжках часу. Із 1990-х всі СД клепаються у форматі для автомібілів. Закачайте довільний СД трек у аудіо редактор і ви побачите суцільну полосу без перепадів амплітуди.
   
Re: теплый ламповый

Барабан, тарелки, духовые инструменты.
Рубинштейн и Рерих вместе с прочими Ойстрахами на барабанах карьеру сделали...
   
Re: теплый ламповый

СД з діапазоном понад 60Дб в природі практично не зустрічаються.
У тех, кто занимается звуком, еще как встречается.
А обычному потребители оно и нафик не надо, ему с головой хватит MP3 128бит (в лучшем случае).
   
Re: теплый ламповый

маю простіше питання :

треба хорошу колонку.
блутузну + кабельовану по джерелах звуку.
на 5-6 джерел звуку.
на приміщення 45 кв метрів.
??????????????????????????????

Ось, звук на свої гроші має бути супер https://www.gearbest.com/speakers/pp_1709441.html
   
Re: теплый ламповый

СД з діапазоном понад 60Дб в природі практично не зустрічаються. Все клятий маркетінг. З появою СД динамічний діапазон, навпаки, почали нещадно затискувати. Причина була проста: СД із широким діапазоном половину часу не чути у автомобільному плеєрі із за низькоі гучності у певних проміжках часу. Із 1990-х всі СД клепаються у форматі для автомібілів. Закачайте довільний СД трек у аудіо редактор і ви побачите суцільну полосу без перепадів амплітуди.
Дякую, я про це десь чув і думав про це. Чого не писати на диск з нормальною якістю, а в автомобільні системи ставити якісь нормалайзери?
   
Re: теплый ламповый

Ось, звук на свої гроші має бути супер https://www.gearbest.com/speakers/pp_1709441.html
Как-то не очень похоже:
"Frequency response range: 50Hz - 25000Hz ( -10dB )"
И это заявленное, т.е. по факту будет хуже.
   
Re: теплый ламповый

"Frequency response range: 50Hz - 25000Hz ( -10dB )"


Далеко не кожна людина чує навіть 20000 Hz, а з віком і 18000 і 16000 не всі чують.
   
Re: теплый ламповый

Хз для мене що одне що друге бринчить однаково))))
не маю слуху чи шо? :laugh:
Музику потрібно відчувати шкірою (с)
   
Re: теплый ламповый

Как-то не очень похоже:
"Frequency response range: 50Hz - 25000Hz ( -10dB )"
И это заявленное, т.е. по факту будет хуже.

Ви знаєте що значить «на свої гроші»? Девайс в тестах визнано рівним аналогам конкурентів ціною від 500 до 1200.
А цифри я, музикант, (майже) ніколи не читав і не читаю. І вам те саме раджу. Слухайте не цифри, а музику.

Останнє редагування: 26 серпня 2018 21:12:05 від pent@gon
   
Re: теплый ламповый

Моя дуже скромна колекція для слухання "теплого звуку".  :)   
PHILIPS (праворуч) та два Panasonic.
Моно Panasonic 70-х років, а звучить...  (tu)
Та радіо в ньому короткі хвилі 1.6 - 30 Mhz.
Хто знається, той оцінить.

   
Re: теплый ламповый
den

але-
вініл майже дорівнює оригіналу

ну якщо оригінал фуфло..то ясно

Ващє не дорівнює
   
Re: теплый ламповый

и динамики сейчас на голову выше, и технологии ..

Качество и технологии - всегда дорого.
 А то, что не дорого - поголовно массовый шлак, часто вовсе без указания парамеров и с самым важным своим показателем - диаметром.  :D
   
Re: теплый ламповый

платівки зараз випускають. а бобіни?
   
Re: теплый ламповый
Did

"Тьоплий ламповий звук" - це устоявшійся мем. Його ліплять до будь-якого старого барахла, не обов'язково аудіотехнічного.
Наприклад, з вихлопної труби "мустанга" 1969 року має вилітати саме "теплий ламповий звук". :D
Ті хлопчики які зараз ось тут майстерно критикують все і вся, мають щось до порівняння, чи ні? Якщо панове ви не маєте відповідного агрегату, то всі ваши хороші слова так і залишаться словами. Основним доказом завжди був і є  безпосередній досвід , порівння, якщо хочете. Бо ті обертони, які так люблять меломани неможливо описати. Не намагайтесь, всіх людей стригти під одну гребінку, а тим більше таким "іскрометним" гумором, що там у Вас раніше краще стояло.
   
Re: теплый ламповый

а где брать плёнку под этот акай 747 ?
   
Re: теплый ламповый

платівки зараз випускають. а бобіни?
Выпускают. EUR 30-40 катушка стоит.
   
Re: теплый ламповый

Скажіть, хто знає, як досягається така кількість низьких частот у переносних колонках, шо їх тягають малолєтки? Там якісь новітні способи обробки звуку? Бо діаметр тих динаміків дуже малий...
   
Re: теплый ламповый

Выпускают. EUR 30-40 катушка стоит.
Ох, ні х.. собі! Це ж їх ще записати на чомусь треба...
Цікаво, а існують фанати відеомагнітофонів?)
   
Re: теплый ламповый



$72, но это Метал, не хром, не оксид железа.
   
Re: теплый ламповый

Скажіть, хто знає, як досягається така кількість низьких частот у переносних колонках, шо їх тягають малолєтки? Там якісь новітні способи обробки звуку? Бо діаметр тих динаміків дуже малий...
(tu)

А зачем оно в такой технике? 70-100 Гц есть - и хорошо!  :D
   
Re: теплый ламповый

Ох, ні х.. собі! Це ж їх ще записати на чомусь треба...
Цікаво, а існують фанати відеомагнітофонів?)
Магнитофоны тоже тоже выпускают.
   
Re: теплый ламповый

Далеко не кожна людина чує навіть 20000 Hz, а з віком і 18000 і 16000 не всі чують.
Та верхние частоты - то юхня. Их воспроизвести хоть ультразвук - как 2 пальца обоссать. Чем меньше диаметр излучателя динамика, тем они лучше воспроизводится будут. Голая физика однако. Басы - вот проблема! Их воспроизвести это и размер, и мощность нужна. 50 Гц - это очень мало. Человеческое ухо слышит начиная с 16 герц, причем независимо от возраста. Для хай-фай аппаратуры самое нижнее, это 40 герц, лучше 31, еще лучше 20. Эти частоты - это и правильное воспроизведение бас-гитары, и большого барабана ударника, и нижних регистров органа и нижней струны контрабаса (если речь идет о классике).
Вот про это он и писал, что "маловато будет". А верхи - то до жопы.

Скажіть, хто знає, як досягається така кількість низьких частот у переносних колонках, шо їх тягають малолєтки? Там якісь новітні способи обробки звуку? Бо діаметр тих динаміків дуже малий...
Обычно для таких переносных балалаек используется так называемый суб-бас. Японская придумка начала 90-х годов. Т.е. сильно (непропорционально) увеличивают усиление тех частот, которые можно воспроизвести на балалайке, как правило полосу в диапазоне 80-200 герц. Субьективно опять же при этом кажется, что бас - весь пиз...ц, хотя на самом деле звук весьма далек от правильного первоначального.

Останнє редагування: 27 серпня 2018 00:18:35 від Aleksandr_1
   
Re: теплый ламповый

(tu)

А зачем оно в такой технике? 70-100 Гц есть - и хорошо!  :D
Так отіменно, що звук якийсь такий соковитий і насичений, а розміри менші, як у касетного магнітофона "Весна"))
   
Re: теплый ламповый

Та верхние частоты - то юхня. Их воспроизвести хоть ультразвук - как 2 пальца обоссать. Чем меньше диаметр излучателя динамика, тем они лучше воспроизводится будут. Голая физика однако. Басы - вот проблема! Их воспроизвести это и размер, и мощность нужна. 50 Гц - это очень мало. Человеческое ухо слышит начиная с 16 герц, причем независимо от возраста. Для хай-фай аппаратуры самое нижнее, это 40 герц, лучше 31, еще лучше 20. Эти частоты - это и правильное воспроизведение бас-гитары, и большого барабана ударника, и нижних регистров органа и нижней струны контрабаса (если речь идет о классике).
Вот про это он и писал, что "маловато будет". А верхи - то до жопы.

Обычно для таких переносных балалаек используется так называемый суб-бас. Японская придумка начала 90-х годов. Т.е. сильно (непропорционально) увеличивают усиление тех частот, которые можно воспроизвести на балалайке, как правило полосу в диапазоне 80-200 герц. Субьективно опять же при этом кажется, что бас - весь пиз...ц, хотя на самом деле звук весьма далек от правильного первоначального.
Я на фестивалі стояв біля колонки, знімав телефоном діджея Тапольського. То, скажу вам, потім ще з хвилину було відчуття, що руки трясуться!) Якась віброхвороба прямо!
О, сенкс! Тобто таки є методи якісь!)
   
Re: теплый ламповый

Так отіменно, що звук якийсь такий соковитий і насичений, а розміри менші, як у касетного магнітофона "Весна"))

Тяжелые динамики на резине с настройкой резонанса 50-60 Гц, это не низы, это бумц.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія