Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бляхи это ненадолго.

Re: Бляхи это ненадолго.

ну и теперь попробуйте найти хоть одну фабию с этим двигателем

Та их полно, как и Поло с этим двигателем.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Та що ви спорите.
Вам український бізнес ах які автомобілі приготував.
Нові. Не бляхи.
http://www.ladaukraine.com/products/4x4/3dv/?about

навіть української версії сайту нема
   
Re: Бляхи это ненадолго.

І хитровиїпаність - це наслідок заборони, а не першопричина.
Ось тут, думаю, ви дуже помиляєтесь.)
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Та их полно, как и Поло с этим двигателем.

List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines



Вот немецкие цены:

https://www.autoscout24.de/lst/skoda/fabia?sort=standard&desc=0&ustate=N%2CU&cy=D&fregfrom=2008&atype=C

и не надо людей от 5к евро запугивать "фабией в ФРГ",  сами то посмотрели результаты поиска ? 6.390 к евро ДИЗЕЛЬ 2013 год, 8900 евро - 2015, и дальше почти все практически новое и без пробега.

Повторю, народная фабия стоит так :

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=6&maxFirstRegistrationDate=2008&maxPowerAsArray=PS&maxPrice=3500&minFirstRegistrationDate=2007&minPowerAsArray=PS&scopeId=C
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Знайомий ганяє з Польщі оті 15тирічні БМВ та Мерси за пару тисяч на бляхах. Каже-через 3 місяці ці машини вже будуть потребувати ремонту-і це в кращому впадку. Чим дешевше-тим гірше авто і швидше потрібно буде вкладати гроші. Нормальні машини з нормальним пробігом коштують зовсім іншіх грошей-брату він пригнав з Німеччини Ауді А6 3,0 2006 р, 150т.км, гарна комплектація за 7чи 8т. євро.
Бляхарі взагалі їздять на непотрібу, але їх справу я підтримую-досить драти гроші нізащо з народу.
У влади було 30 років для створення всіх умов для розвитку автопромисловості в Україні. Не спромоглися? ну то пішли ---->.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines
Показати зображення...
и не надо людей от 5к евро запугивать "фабией в ФРГ",  сами то посмотрели результаты поиска ? 6.390 к евро ДИЗЕЛЬ 2013 год, 8900 евро - 2015, и дальше почти все практически новое и без пробега.

Повторю, народная фабия стоит так :

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=6&maxFirstRegistrationDate=2008&maxPowerAsArray=PS&maxPrice=3500&minFirstRegistrationDate=2007&minPowerAsArray=PS&scopeId=C

А Вы сделайте по- другому:

1. В Википедии найдите лист фольксвагеновских двигателей, которые не выпускаются.
2. На немецком сайте поставьте фильтр после 2008г. и уберите фильтр по цене.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Знайомий ганяє з Польщі оті 15тирічні БМВ та Мерси за пару тисяч на бляхах. Каже-через 3 місяці ці машини вже будуть потребувати ремонту-і це в кращому впадку. Чим дешевше-тим гірше авто і швидше потрібно буде вкладати гроші. Нормальні машини з нормальним пробігом коштують зовсім іншіх грошей-брату він пригнав з Німеччини Ауді А6 3,0 2006 р, 150т.км, гарна комплектація за 7чи 8т. євро.
Бляхарі взагалі їздять на непотрібу, але їх справу я підтримую-досить драти гроші нізащо з народу.
У влади було 30 років для створення всіх умов для розвитку автопромисловості в Україні. Не спромоглися? ну то пішли ---->.

Всё правильно.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

А Вы сделайте по- другому:

1. В Википедии найдите лист фольксвагеновских двигателей, которые не выпускаются.
2. На немецком сайте поставьте фильтр после 2008г. и уберите фильтр по цене.
3. И не аварийные машины показывайте.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Вот Вы смешной человек...

Вас спрашивают про стоимость машины в ФРГ с немецким техосмотром и небитой.

А Вы выкладываете польское объявление про машину без признаком коррозии.

Как в фольклоре:

-Здорово бабуля! -Картошку копаю!..
https://m.mobile.de/auto-inserat/skoda-fabia-cool-edition-1-2l-klima-5-türig-scheckheft-heusenstamm-bei-frankfurt/264867671.html?ref=srp
   
Re: Бляхи это ненадолго.

https://m.mobile.de/auto-inserat/skoda-fabia-cool-edition-1-2l-klima-5-türig-scheckheft-heusenstamm-bei-frankfurt/264867671.html?ref=srp

Так она битая.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Так она битая.
Замена крыла 200$ максимум


Останнє редагування: 17 липня 2018 16:20:49 від k.a.n.15
   
Re: Бляхи это ненадолго.

https://m.mobile.de/auto-inserat/skoda-fabia-cool-edition-1-2l-klima-5-türig-scheckheft-heusenstamm-bei-frankfurt/264867671.html?ref=srp

Не смотрите в сторону 1.2, пробег большой - ремонт дорогой. Обратите внимание, цены на одинаковые авто с разными двигателями от пробега >100000 >200000 сильно отличаются. Причина как раз в обслуживании того двигателя

penguin, cьогодні в 16:10

    Розгорнути попередні цитати...
    А Вы сделайте по- другому:

    1. В Википедии найдите лист фольксвагеновских двигателей, которые не выпускаются.
    2. На немецком сайте поставьте фильтр после 2008г. и уберите фильтр по цене.

3. И не аварийные машины показывайте.

я вам уже показал, TSI моторы на фабии ставили только в редких комплектациях-зажигалках. их мало, очень.

Меня не интересует поиск выше 2008 (вы еще новые сравните, они будут плюс минус одинаково стоить), в моем примере стоит 2007-2008, и там куча безаварийных. Ес-но надо проверять лакокрасочное и смотреть все вживую, но чем это отличается от покупки 2007-2008 авто у нас ?

Типа фабия на UA номере 2007 г.в. отличная машина, а на DE номерах - аварийный хлам. Добавил 30% к цене 2007 и получил отличное авто, которое к тому же НАШИХ ДОРОГ и топлива НЕ ВИДЕЛО

Останнє редагування: 17 липня 2018 16:24:16 від Alyans
   
Re: Бляхи это ненадолго.

я вам уже показал, TSI моторы на фабии ставили только в редких комплектациях-зажигалках. их мало, очень.

Меня не интересует поиск выше 2008 (вы еще новые сравните, они будут плюс минус одинаково стоить), в моем примере стоит 2007-2008, и там куча безаварийных. Ес-но надо проверять лакокрасочное и смотреть все вживую, но чем это отличается от покупки 2007-2008 авто у нас ?

Типа фабия на UA номере 2007 г.в. отличная машина, а на DE номерах - аварийный хлам. Добавил 30% к цене 2007 и получил отличное авто, которое к тому же НАШИХ ДОРОГ и топлива НЕ ВИДЕЛО

Так я сам за немецкую машину и против польской.
Может я неправильно аргументировал?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Что бы посмотреть насколько нас всех кидает наша дорогая типа проевропейская власть :(

Може банити таке лайно вже? Ну як довбням пояснити, що без податків нічого в країні не вийде. Армія, соціалка усіляка та таке інше - все потребує грошей, що надходять якраз з різних податків, акцизів та такого іншого. А тут вилазить лайно та починає смердіти, що ніби то податки то погано і коли їх беруть то влада виходить когось кидає. Ну як в сучасному світі такі довбні взагалі можуть існувати? Щоб лайно ще більше не смерділо - я вважаю, що виходячи з того факту, що у нас бідна країна, то розмитнення вживаних автівок треба ЗНАЧНО спростити та здешевити, бо це може дати поштовх розвитку малого підприємництва в масштабах країни. Але поки діють такі правила як зараз, то порушників правил мають притягати до відповідальності, як то передбачено законом.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

всі бляхарі в ультимативному порядку вимагають легалізувати незаконно ввезені машини
навіть готові заплатити по 100євро

це дохуя. треба баксів 15, як у 95-му було.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Знайомий ганяє з Польщі оті 15тирічні БМВ та Мерси за пару тисяч на бляхах. Каже-через 3 місяці ці машини вже будуть потребувати ремонту-і це в кращому впадку. Чим дешевше-тим гірше авто і швидше потрібно буде вкладати гроші. Нормальні машини з нормальним пробігом коштують зовсім іншіх грошей-брату він пригнав з Німеччини Ауді А6 3,0 2006 р, 150т.км, гарна комплектація за 7чи 8т. євро.
Бляхарі взагалі їздять на непотрібу, але їх справу я підтримую-досить драти гроші нізащо з народу.
У влади було 30 років для створення всіх умов для розвитку автопромисловості в Україні. Не спромоглися? ну то пішли ---->.

100%
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Что бы посмотреть насколько нас всех кидает наша дорогая типа проевропейская власть :(

Ще доповню, щоб вправити мозок невігласам: подивившись на різницю в ціні на вживані автівки, що переміщуються в межах ЄС та ціни на імпортовані в Україну вживані автівки можна побачити не наскільки влада кидає народ України, а наскількі бляхарі кидають народ України. Саме так - бо податки беруться не в кишеню влади, а на потреби усього суспільства, а не сплачуючи ці податки бляхар кидає народ України на гроші, звісно тому що він самий розумний, а влада у нас не що інше як жодобандерівська хунта і шоколадний порох розв'язав громадянську війну щоб набити власні кишені. Може хоч так дійде.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Але поки діють такі правила як зараз, то порушників правил мають притягати до відповідальності, як то передбачено законом.
+1
не будемо поважати закони-втратимо україну
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Може банити таке лайно вже? Ну як довбням пояснити, що без податків нічого в країні не вийде. Армія, соціалка усіляка та таке інше - все потребує грошей, що надходять якраз з різних податків, акцизів та такого іншого. А тут вилазить лайно та починає смердіти, що ніби то податки то погано і коли їх беруть то влада виходить когось кидає. Ну як в сучасному світі такі довбні взагалі можуть існувати? Щоб лайно ще більше не смерділо - я вважаю, що виходячи з того факту, що у нас бідна країна, то розмитнення вживаних автівок треба ЗНАЧНО спростити та здешевити, бо це може дати поштовх розвитку малого підприємництва в масштабах країни. Але поки діють такі правила як зараз, то порушників правил мають притягати до відповідальності, як то передбачено законом.

ідіть ви вже нах з тими намаганням брати податок за повітря

оподаткуйте ще телефони та труси щоб взагалі всі пенсіонери були щасливі

і пенсії стануть 1000 євро

податок має бути справедливим
   
Re: Бляхи это ненадолго.

змінюйте закони, робіть хоч нульові ставки
Кто ж тебе даст поменять? Васадзе в одном из своих недавних интервью сказал, что ланос еще не исчерпал свой потенциал. Как думаешь сколько будет стоить ланос в 2025 году?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Щодо імпорту нового кац-лайна - то вже інше питання, за межами теми.
Серьезно? А это тогда что?
http://odessa-avto.ukravto.ua/catalog/tm-11

И что характерно, продает главный борец с бляхами и радетель за экологию, рабочие места и все остальное.

Останнє редагування: 17 липня 2018 16:51:37 від Lecturer
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Кто ж тебе даст поменять? Васадзе в одном из своих недавних интервью сказал, что ланос еще не исчерпал свой потенциал. Как думаешь сколько будет стоить ланос в 2025 году?

ну, х.з. ми ж самі обираємо владу -нехай працює, пише закони
   
Re: Бляхи это ненадолго.

У влади було 30 років для створення всіх умов для розвитку автопромисловості в Україні. Не спромоглися? ну то пішли ---->.

Ще треба додати - не спромоглися зробити інфраструктуру, в 1 чергу - стоянки та парковки, особливо в центрах міст, які з появою "блях" стали непроїздні.  Так що "маємо, що маємо", і ------> піти мають бляхарі. А то виходить,що будь-який молодий хитрик, що назбирав 1000$ має чадіти і смердіти вбитим дизелем в мене в дворі? Де доречі місця під парковку ізза таких  вже НЕМА.

Останнє редагування: 17 липня 2018 16:59:16 від Harddriver
   
Re: Бляхи это ненадолго.

ну, х.з. ми ж самі обираємо владу -нехай працює, пише закони
Формально, власть уже много раз менялась. А толку? 
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Формально, власть уже много раз менялась. А толку? 
лише формально
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Кто ж тебе даст поменять?

Ми не Росія, у нас "панувати в ріднім краї не дамо нікому".
Те що хтось з влади не розуміє цього, то є лише тимчасове явище, як то кажуть - відрижка совка.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

то є лише тимчасове явище
:laugh:  ага, слегка затянувшееся. Сколько будет стоить ланос в 2025 году?

Проблему с бляхами нужно решать через контроль токсичности выхлопа. Езди на каких хочешь номерах но так чтобы не представлял угрозы для здоровья окружающих.  Для авто на нашей регистрации тоже самое. Хочешь 20 летнее ведро - обеспечь экологичность. У меня на авто есть катализатор и я хочу дышать чистым воздухом. Этот вопрос для меня гораздо важнее чем кто сколько заплатил или не заплатил за растаможку.

Останнє редагування: 17 липня 2018 17:25:27 від Lecturer
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Ще треба додати - не спромоглися зробити інфраструктуру, в 1 чергу - стоянки та парковки, особливо в центрах міст, які з появою "блях" стали непроїздні.  Так що "маємо, що маємо", і ------> піти мають бляхарі. А то виходить,що будь-який молодий хитрик, що назбирав 1000$ має чадіти і смердіти вбитим дизелем в мене в дворі? Де доречі місця під парковку ізза таких  вже НЕМА.
Техогляд для бляхарів зробити обовязковим. Можна визнавати свіжий європейський техогляд,якщо він у них є. Той же знайомий розповідав, що самі дешеві та несправні авто у поляків стоять ледве не в полях-нема ні ТО, ні страховки, ні грошей за паркінг платити. Але машини на єврономерах потрібно поставити на український облік.
Парковки? Ну так у вартості пального закладені кошти на дороги та інфраструктуру. Чим більше машин, тим більше грошей збирає влада. А раз збирає-то хай і витрачає куди слід,а не розкрадає.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Техогляд для бляхарів зробити обовязковим

техогляд ДЛЯ ВСІХ повинен бути
   
Re: Бляхи это ненадолго.

:laugh:  ага, слегка затянувшееся. Сколько будет стоить ланос в 2025 году?

Проблему с бляхами нужно решать через контроль токсичности выхлопа. Езди на каких хочешь номерах но так чтобы не представлял угрозы для здоровья окружающих.  Для авто на нашей регистрации тоже самое. Хочешь 20 летнее ведро - обеспечь экологичность.
Пр какому стандарту экологичность "Евро-5"? На все поставить катализаторы и систему управления двигателем?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

техогляд ДЛЯ ВСІХ повинен бути

Саме так, а за ТО за гроші карати нещадно
   
Re: Бляхи это ненадолго.

податок має бути справедливим
Хто буде оцінювати міру "справедливості"?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Серьезно? А это тогда что?
http://odessa-avto.ukravto.ua/catalog/tm-11

И что характерно, продает главный борец с бляхами и радетель за экологию, рабочие места и все остальное.
Я що, заперечую, що кац-треш продовжує імпортуватись і алєні продовжують створювати попит на нього?
Чи я схвалюю це? Але то - інше питання.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

:laugh:  ага, слегка затянувшееся. Сколько будет стоить ланос в 2025 году?

Проблему с бляхами нужно решать через контроль токсичности выхлопа. Езди на каких хочешь номерах но так чтобы не представлял угрозы для здоровья окружающих.  Для авто на нашей регистрации тоже самое. Хочешь 20 летнее ведро - обеспечь экологичность. У меня на авто есть катализатор и я хочу дышать чистым воздухом. Этот вопрос для меня гораздо важнее чем кто сколько заплатил или не заплатил за растаможку.
Розумно. Погоджуюсь. І не тільки контроль викиду, а взагалі тотальний жорсткий контроль тех.стану для всіх.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

техогляд ДЛЯ ВСІХ повинен бути
Именно. Причем достаточно в автоматическом режиме проверять токсичность выхлопа. Подъехал, нацепил шланг на выхлопную трубу, получил распечатку. Все. И никакой коррупции. Было бы желание.

   
Re: Бляхи это ненадолго.

Хто буде оцінювати міру "справедливості"?

ну ніхто на військовий податок не сірчає.
до нього можуть бути питання експертні, але загалом суспільство не бурчить
а тут пів-країни виє вже 20 років про те що товариші прихуїли
ось вам міра справедливості як приклад
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Именно. Причем достаточно в автоматическом режиме проверять токсичность выхлопа. Подъехал, нацепил шланг на выхлопную трубу, получил распечатку. Все. И никакой коррупции. Было бы желание.

И не только, а ходовую, рулевое ? Понятно что многое зависит от прокладки между рулем и сиденьем, но вероятность тупого ДТП с нашим автохламом из-за технического состояния на дорогах просто нереально велика по сравнению с 10-15 летними европейцами (и не надо сюда уложенные бэхи за 500-1000 евро тянуть). Повторяюсь, ТО для всех, условия равны. И куча аварийного железного мусора продолжает ездить по дорогам Украины, пока борцы с еврохламом этого не поймут


   
Re: Бляхи это ненадолго.

І не тільки контроль викиду, а взагалі тотальний жорсткий контроль тех.стану для всіх.
Процент ДТП вызванных тех. состоянием - мизерный, а вот дышат все. Я бы ограничился автоматизированным контролем токсичности выхлопа.
Расширение списка контролируемых параметров  только будет способствовать коррупции. Абсолютно исправных авто очень мало. У меня подсветка пепельницы не работает  :laugh:  уже два года.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

техогляд ДЛЯ ВСІХ повинен бути
згоден.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Процент ДТП вызванных тех. состоянием

Вот если допустить что ехал по правилам, как думаете вероятность такого случайного ДТП на Поло, Логане или Фабии или продолжите сами, ниже чем на этом куске металлолома ?

Моторошна ДТП в Харкові

Цитувати
У Харкові загинуло п'ятимісячне немовля. Дитячий візок на тротуарі збив водій автомобіля "Жигулі". ДТП сталася 14 липня близько 18.00 на проспекті Гагаріна. Про таке повідомляє прес-служба ГУНП України в Харківській області.

За відомостями поліції, 28-річний водій автомобіля ВАЗ не впорався з керуванням, виїхав на тротуар та зачепив дитячий візок, в якому знаходився п’ятимісячний хлопчик. Від удару дитину викинуло з візочка, а 20-річна мати отримала черепно-мозгову травму та струс мозку. Постраждалих терміново госпіталізували до лікарні, де дитина померла.

Ужас, просто читать страшно.

....
Добавлю еще, если кто не знал, то с середины 90х при разработке новых моделей европейских машин большое внимание уделяется БЕЗОПАСНОСТИ ПЕШЕХОДОВ при столкновении/наезде помимо безопасности пассажиров и водителя.

Останнє редагування: 17 липня 2018 17:53:11 від Alyans
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія