Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

+===================================================================================+
Нема ніяких проблем з переробкою відпрацьованих літієвих акумуляторів. Видобувати з них літій,
кобальт, манган та гексафторофосфат літія разом з ацетонітрилом набагато дешевше ніж з природної
сировини.

Так, в Європі вже почали будувати завод з переробки акумуляторів.
Але ж це пише нібито то "резидент Німеччини", натякаючи що там акумулятори в сотні кг тупо викидують у природне середовище. Це в країні, де утилізують мабуть до 99% мікробатарейок.
Ось вам класичний кацап-ольгінець на ФУПі.
   
Люди діляться на два типи - ті хто працює та досягає успіху, та тих що тільки скиглить бо на інше не здатні, і єдиний зміст їх існування полягає в гарному виконані сумних пісень про те що в тих хто щось пробує змінити нічого не вийде. Історичні культурні особистості Росії завжди відрізнялися диспропорційним породженням скуглунів з любовью до страждання та блажених.

На жаль, украінці в своїй культурній більшості скуглуни, імпотентні, бездарні, нікому непотрібні скиглуни та невдачники. І це потрібно змінювати. Скиглуни нікому не потрібні. На скиглунів-невдачників не тільки в Україні, але і у людства немає ресурсів.
+===========================================================================+
Це погана ідея - давати характеристику українцям, дивлячись у дзеркало.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Нагадує, як десь в російському засранську два тупуватих кацапи обговорюють під пиво, як ось ось обрушиться доллар.

 (tu)  :laugh:
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Ще один кацап.
В Україні вартість пробігу електрокару - десь в районі 25% від бензину/дизеля.

Нет, даже не 25.
Я считал свою машину, которая газифицирована.
Вышла стоимость 1000 км 1804 грн (газ, бензин, масло, фильтр)

против 310 грн у tesla S.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Нет, даже не 25.
Я считал свою машину, которая газифицирована.
Вышла стоимость 1000 км 1804 грн (газ, бензин, масло, фильтр)

против 310 грн у tesla S.

Це я консервативно дав, з періодичною необхідністю зарядки на комерційному чарджері.
   
Это был сарказм))
пс. Ну вот не нравится мне Маск))
Как не нравится и вот эта вся байда про " альтернативную энергетику"——
И дело в том что взгляды на это все сформировались у меня как раз много лет назад после прочтения и анализа в разных источниках ветки обсуждения на ФУПе)))——
И будущее человечества не в альтернативной
Нергетике, а в термоядерной .( вот так мне кажется).
ппс. А самое смешное в этом всем что буквально на днях в доме моих родителей запустят солнечные панели на 10—15 киловатт))
Буду следить))
В случае Успешного Успеха буду рвать волосы))( уж поищу где))))
+========================================================================+
Ну, мій старший син вже шостий рік експлуатує сонячні батареї. Свої енергетичні потреби
він задовольняє на 80% за рахунок сонця. Система вже окупила себе.
   
Если такие как маск не будут шевелить ото кодло которое сидит на "традиционной" энергетике то все закончится истощением ресурсом и общим коллапсом с печальными последствиями для всего человечества и планеты в целом.
А не нравится он вам вы даже не можете понять почему так как его деятельность и поведение входят в конфликт с вашим оседлым миропредставлением в котором вас все устраивает и вы не хотите ничего менять "после вас хоть потоп".
+===================================================================================================+
Діяльність Маска порушує їх уявлення про "стабільність" - "чтобьі завтрашнее завтра бьіло такое же как вчерашнее вчера!".
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Але в цю ціну не включена вся проблематика утилізаціі батареєк—— яка ще толком і не починалася.
пс. І знову повертаємось до іжачків(((
В цену теслы на самом деле заложена утилизация батареек... в проекте powerwall.
Но т.к. планировалось что средний пробег батареи будет 200 тык до замены, а по факту
емкость падает на 15% и батарея ебошит дальше - проект powerwall сорван.

Вот тебе ответ сразу на 2 вопроса.
   
Але в цю ціну не включена вся проблематика утилізаціі батареєк—— яка ще толком і не починалася.
пс. І знову повертаємось до іжачків(((
+===========================================================================+
Нема там проблем. Як тільки буде достатня кількість батарей для рециклювання - так зразу-ж
буде рентабельна переробка їх на коштовні компоненти. Видобувати з відпрацьованих  батарей
кобальт, манган літій, ацетонітрил та гексафторфосфат літію дешевше ніж з природніх родовищ.
   
херня собача, навіть звичайні батарейки не можна використовувати разом з розрядженими, а то цілий акумулятор збирати із хламу.

+100500  ... sergey1974007 умышленно брешет. Ни в жизнь не зарядится на 100% батарея из старых/новых банок-"консерв"

Даже если внимательно вникнуть в текст, что он привёл из точкисру ---- то там , ИМХО идут слова перебежчика-агента про то, что Тесла брал (использовал) ЦЕЛЫЕ/ИСПРАВНЫЕ банки/"консервы" из РАЗБИТЫХ (но новых батарей).

ВОт так и создаются говнофейки...... 
   
+100500  ... sergey1974007 умышленно брешет. Ни в жизнь не зарядится на 100% батарея из старых/новых банок-"консерв"
Даже если внимательно вникнуть в текст, что он привёл из точкисру ---- то там , ИМХО идут слова перебежчика-агента про то, что Тесла брал (использовал) ЦЕЛЫЕ/ИСПРАВНЫЕ банки/"консервы" из РАЗБИТЫХ (но новых батарей).

ВОт так и создаются говнофейки...... 
Пусть перебежчик— агент за себя отвечает.
А я за себя отвечу))
   
Кацапе, банкрутства Тесли не буде.
Найгірший сценарій - прийдуть зовнішні інвестори типу Apple чи Google. Але це десь 20% ймовірності.

Такі самі інвестори які прийшли в Соляр— Сіті?
( фактично Маск у брата " купив" занепадаючу компанію обмінявши на пакет своіх же акцій).
Ну побачимо))
Питання залишається відкритим—— як скоро?
   
Для неписемних: це називається em dash.

для пись-емних

Two em dashes can be used to indicate missing portions of a word, whether unknown or intentionally omitted.

Mr. J—— testified that the defendant yelled, “Die, a——,” before pulling the trigger.
From the faded and water-damaged note, we made out only this: “Was ne——y going to m—— K——, but now ——t.”


When an entire word is missing, either two or three em dashes can be used. Whichever length you choose, use it consistently throughout your document. Surrounding punctuation should be placed as usual.

The juvenile defendant, ———, was arraigned yesterday
   
Я от не розумію, чого деяким так муляє та Тесла
Дуже схоже на "кагда дагнійот загнівающій Запад", "кагда уже доллару триндєц" і все таке інше
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Що зробить хабарник сєргєй, якщо напр. до 01.01.2019 компанія тесла не збанкрутує?

Останнє редагування: 1 липня 2018 08:25:09 від Doping
   
Те Тесла продает больше всех машин в сегменте Luxery full size sedan потому что машины гавно и люди которые покупает машины за 100K
просто тупые ну че логичная мысль.

Логіка у тебе - просто піздєц: багатий = розумний. :facepalm1:
Мабуть тобі ніхто не розповідав про такі вкрай іраціональні приклади поведінки багатіїв, як програвання кругленьких сум в казино,
вживання кокаїну, просаджування грошей на дорогих повій... :laugh:
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Показати зображення...

Шо це за скріни? Шо це за ава, шо це за біле братство?  :weep:
   
А ты жирный тролль, нада с тобой поаккуратней  :gigi:

Хехе ;)
   
Що зробить хабарник сєргєй, якщо напр. до 01.01.2019 компанія тесла не збанкрутує?
Цікаво стало—— чому зразу "хабарник"?
З однієі сторони я і не приховую того що мені дуже легко рішати своі питання за допомогою хабарів—— але там не все так однозначно——
Це колись давно я щоб вирішити питання заходив зразу до начальника ( чого небудь) і вже він взявши мене за руку водив по всіх потрібних мені кабінетах.На сьогодняшньому етапі багато з цих начальників стали моіми приятелями—знайомими і тупо грощі як хабар це вже моветон))
Все вирішується на нормальних приятельських відносинах і інколи там за якийсь презент або послугу—допомогу же.
Так що " хабарник" ( в такому негативному значенні)—— це вже не відповідає дійсності.
А так—то—— да—— я майже ніколи не стою в чергах в якісь установи—— все вирішую напряму.

Ах да))——
Що я зроблю якщо Тесла збанкрутує до 01.01.2019?——
По перше думаю що Маск цього не допустить—— як написано вище —зайде туди якимось своім же активом і влиє туди трохи бабла.
А по друге—— все таки як збанкрутує—— полегшенно зітхну і напишу тут——"а я говорив")))

Останнє редагування: 1 липня 2018 10:41:26 від sergey1974007
   
Шо це за скріни? Шо це за ава, шо це за біле братство?  :weep:

"Біле братство кацапів—антиМасківців")))
Насправді це скріни з Чернівецького форуму і аватарка звідти ж.))
Це один з моіх ПОЦіновувачів тягає іх сюди не знати для чого—— напевно хоче щось сказати, але за браком слів не знає як це зробити((
   
Кстати, интересная информация о долговечности батарей Tesla:

......Сообщество форума Tesla Motors Club собирает в рамках исследования «MaxRange Tesla battery survey» техническую информацию по более чем 350 транспортным средствам Tesla по всему миру и часто обновляет их в общедоступной базе данных в Google Docs, в которую заносятся сведения об автомобилях и состоянии их батарей.

Согласно накопленным данным, батареи Tesla сохраняют более 90 % своей мощности после 160 000 миль (257,5 тыс. км) пробега.

Батареи Tesla теряют примерно 5 % ёмкости после первых 50 000 миль (80,5 тыс. км), но после этого процесс деградации замедляется.

 Если эта тенденция сохранится, большинство автомобилей Tesla по-прежнему будут иметь 90% первоначальной ёмкости после 300 000 км пробега и 80 % — после пройденной дистанции в 800 000 км.

https://ecotechnica.com.ua/transport/3328-dolgovechnost-batarej-tesla-okazalas-bolshe-chem-ozhidalos.html
   
Кстати, интересная информация о долговечности батарей Tesla:

......Сообщество форума Tesla Motors Club собирает в рамках исследования «MaxRange Tesla battery survey» техническую информацию по более чем 350 транспортным средствам Tesla по всему миру и часто обновляет их в общедоступной базе данных в Google Docs, в которую заносятся сведения об автомобилях и состоянии их батарей.

Согласно накопленным данным, батареи Tesla сохраняют более 90 % своей мощности после 160 000 миль (257,5 тыс. км) пробега.

Батареи Tesla теряют примерно 5 % ёмкости после первых 50 000 миль (80,5 тыс. км), но после этого процесс деградации замедляется.

 Если эта тенденция сохранится, большинство автомобилей Tesla по-прежнему будут иметь 90% первоначальной ёмкости после 300 000 км пробега и 80 % — после пройденной дистанции в 800 000 км.

https://ecotechnica.com.ua/transport/3328-dolgovechnost-batarej-tesla-okazalas-bolshe-chem-ozhidalos.html

Хороший аргумент))
А Маск причем к нему?
Батарейки в Тесле это по сути батарейки Панасоник, которые производят на оборудовании Панасоник на Гигафактори.
Вот если б это была эволюционная и супертехнологичная разработка Тесла—— тогда да.
А так—— продолжают увеличивать дальность пробега за счет впихивания все большего числа батареек.( посмотрите на массу автомобилей)—— где ж тут эволюция и прогресс?
   
Поки ти скиглиш «що в них нічого не вийде», Вони за тиждень побудували гіганськи намет поруч з цехами, та встановили там обладнання для ще однієї лінії щоб вийти на запланований рівень виробництва. А ти скигли скиглун бо в самого руки зі сраки ростуть в голові пусто, бо якби не було би пусто то не пробирався би не помилках російських ресурсів. Скиглунам «в них нічого не вийде» немає місця.

А кацапи міст до Криму. Вас не питають навіть про якість, вас питають як на довго вистачить маскової брехні.
А ви насправді і є олені, які жеруть все що їм дають "маски" і які крутять заїжжену платівку про прогрес
не спинити і викинь свій телефон.

   
Мене вже задовбали усілякі омеляни своїми гіперзалупами через 30 років. Нехай би краще шляхи відремонтували,бо все попиздили...

+100500
   
Хороший аргумент))
А Маск причем к нему?
Батарейки в Тесле это по сути батарейки Панасоник, которые производят на оборудовании Панасоник на Гигафактори.
Вот если б это была эволюционная и супертехнологичная разработка Тесла—— тогда да.
А так—— продолжают увеличивать дальность пробега за счет впихивания все большего числа батареек.( посмотрите на массу автомобилей)—— где ж тут эволюция и прогресс?

Эволюция и прогресс там только в головах покемонов, ведущихся на красивые слова.
Всё примерно как с айфоном и прочими гаджетами. Когда спрашиваю ну чем айфон
круче любого китайского ксиоми, мне отвечают - Нууууу, ты не понимаешь, это же айфооон :peremoga:
   
Кстати, интересная информация о долговечности батарей Tesla:

......Сообщество форума Tesla Motors Club собирает в рамках исследования «MaxRange Tesla battery survey» техническую информацию по более чем 350 транспортным средствам Tesla по всему миру и часто обновляет их в общедоступной базе данных в Google Docs, в которую заносятся сведения об автомобилях и состоянии их батарей.

Согласно накопленным данным, батареи Tesla сохраняют более 90 % своей мощности после 160 000 миль (257,5 тыс. км) пробега.

Батареи Tesla теряют примерно 5 % ёмкости после первых 50 000 миль (80,5 тыс. км), но после этого процесс деградации замедляется.

 Если эта тенденция сохранится, большинство автомобилей Tesla по-прежнему будут иметь 90% первоначальной ёмкости после 300 000 км пробега и 80 % — после пройденной дистанции в 800 000 км.

https://ecotechnica.com.ua/transport/3328-dolgovechnost-batarej-tesla-okazalas-bolshe-chem-ozhidalos.html

Це коли ж вони встигли стільки наїздити?... Особливо, якщо враховувати той ганебний факт, що на заряджання батареї ця "тесла"
витрачає в 15 разів більше часу ніж на саму їзду. :lol:
Грьобані теслостраждальці, припиняйте смішити тверезих людей. Корито з батарейками ніколи не замінить автомобіль... Чуєте?... НІКОЛИ.

   
Це коли ж вони встигли стільки наїздити?... Особливо, якщо враховувати той ганебний факт, що на заряджання батареї ця "тесла"
витрачає в 15 разів більше часу ніж на саму їзду. :lol:
Грьобані теслостраждальці, припиняйте смішити тверезих людей. Корито з батарейками ніколи не замінить автомобіль... Чуєте?... НІКОЛИ.

 (tu)

Поки там батарейки, а ні справжній винахід Тесли на їх місці, це все забавка для людей з дармовими грошами або для пихатих дурнів.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Тим часом, поки апстріми, сірожі та барси ховають електромобілі, в Китаї (найбільший авторинок в світі) закінчується повний перехід на електроавтобуси, а ринок електроавто в равні досяг 5%, було продано в районі 100.000 електрокарів за місяць.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

в травні ^^^
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Глобальний ринок електрокарів цього року + 75% до минулого.
1.5 - 2 мільйони буде продано в 2018.
   
Тим часом, поки апстріми, сірожі та барси ховають електромобілі, в Китаї (найбільший авторинок в світі) закінчується повний перехід на електроавтобуси, а ринок електроавто в равні досяг 5%, було продано в районі 100.000 електрокарів за місяць.

Так а Тесла там до чого?
Ти знову не зміг зрозуміти про що ця ( саме ця) тема—— вона про Теслу, а не про китайський автопром.
Так і в Німеччині частина автобусів іздить на електриці( з чимось)
А Тесла—— використовує розробки( в тому числі китайські) і завдяки аферичній натурі Маска штовхає іх за 3 ціни))
   
Глобальний ринок електрокарів цього року + 75% до минулого.
1.5 - 2 мільйони буде продано в 2018.

Китайці та німці працюють на власних розробках.
Вірю що і в тих і в тих щось получиться))( але саме—— займуть свою нішу)
А в Теслу не вірю((
Питання—— скільки часу до банкрутства Тесли саме?
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Так а Тесла там до чого?
Ти знову не зміг зрозуміти про що ця ( саме ця) тема—— вона про Теслу, а не про китайський автопром.
Так і в Німеччині частина автобусів іздить на електриці( з чимось)
А Тесла—— використовує розробки( в тому числі китайські) і завдяки аферичній натурі Маска штовхає іх за 3 ціни))

Ні до чого.
Заспокойся, кацапе, Тесла = банкрут.
   
Ні до чого.
Заспокойся, кацапе, Тесла = банкрут.

Ось бачиш—— ти і сам розумієш що там зовсім не про Теслу мова))
пс. Тесла не банкрут поки що, але цікаво скільки протримається в такому вигляді—— коли немає проривних власних технологій за рахунок яких могли б зробити якісний крок уперед.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

"Біле братство кацапів—антиМасківців")))
Насправді це скріни з Чернівецького форуму і аватарка звідти ж.))

Ясно.
«Ну ви,блін, дайотє», панове чернівецькі кацапи-антимасківці...
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Ось бачиш—— ти і сам розумієш що там зовсім не про Теслу мова))
пс. Тесла не банкрут поки що, але цікаво скільки протримається в такому вигляді—— коли немає проривних власних технологій за рахунок яких могли б зробити якісний крок уперед.

Кацапе, не приписуй мені слів зі своєї методички.
   
Ясно.
«Ну ви,блін, дайотє», панове чернівецькі кацапи-антимасківці...

Там в принципі теж панують( поки що) Маскопереможницькі настроі——
Тому не слід рівняти весь форум по окремих персоналіях)))
Це я в декого —"кацап"і "вата" з Ольгіно))
А як трохи подискутувати—— тільки ось такими гаслами і закінчується))
   
Кацапе, не приписуй мені слів зі своєї методички.

В моій методичці багато (x) ів у твою сторону понатикано, але я іх пропускаю—— ти сам все розуміти маєш))
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія